Pro studenty a školy

Nabízíme pracovní příležitosti absolventům technicky zaměřených škol a zručným odborníkům z oblasti automotive. Vítáme také zkušené konstruktéry, kteří by se s námi podíleli na vývoji.

Rozjeď to s námi…

Nabízíme pracovní příležitosti absolventům technicky zaměřených škol.


Naše společnost spolupracuje se školami i se studenty. Je možné se zapojit formou brigády, stáże, spoluprací na diplomové nebo bakalářské práci.

Našim společným cílem je rozvíjet vzájemnou spolupráci, pro studenty získat zkušenosti, zjistit více o firmě, firemní kultuře, o pracovních procesech…

Snahou je vytvořit dlouhodobější vztah založený na předávání znalostí a zkušeností z výroby. Pro studenty, kteří s firmou spolupracují, se po absolvování studia otevírá i možnost získání pracovní pozice u nás.

V případě zájmu o stáž v naší společnosti neváhejte vyplnit dotazník. Po jeho posouzení Vás budeme kontaktovat.


Náměty na závěrečné práce IVECO CZECH REPUBLIC 2017

 

Výrobní závod

  • Tvorba kitů pomocí pokročilých metod
  • Lehká automatizace v procesu svařování
  • Vizualizace montážní linky a dokončování (pro designéra)
  • Aktualizace spaghetti diagramy pro linku
  • Vytvoření spaghetti diagramů pro dokončování                                                                         
  • Mapování hodnotového toku sedadel
  • Systém pro řízení chybějících dílů na montážní lince
  • AI algoritmus řízení lakovny                                                                                                                                                          
  • Logistický koncept přepravy materiálu z elektrodílny na montážní linku
  • Robotizace nanášení tmelu na lepení bočních oken
  • Zmapování ztrát v procesů přemístění skeletů a návrhy na jejich minimalizaci
  • Najít optimální (a tedy asi i nejkratší) cestu přesunu skeletů, vyčíslit finanční přínosy pro možné varianty v návaznosti na nezbytné změny v procesu lakování
  • Vytvoření grafické stanice (student vymýšlí software, hardware platí Iveco). Student úzce pracuje s firmou co dodá technické vybavení.
  • Vizualizace postavení skeletů v lakovně. (zde již máme studii na profi řešení a máme dnešní současné řešení).
  • Analýza, popis a návrh na jízdní řád pro skelety
  • Návrh vlastního jízdního řádu skeletů v lakovně
  • Nová konstrukce přípravků – přípravky seřizovatelné bez nutnosti totální rekonstrukce (poze o dovolených)
  • Statistické vyhodnocování kvality – Six sigma / 0 defekty
  • POKA YOKE řešení technologie a konstrukce vozů pro 0 defekty
  • DOE - pokročilé metody řešení problémů
  • FEM – počítačové analýzy deformace svařenců – preventivní simulace pro optimalizaci procesu sváření (i s ohledem na roboty)
  • VSM mapování procesu XY
  • Efektivní logistické trasy a řízení zásob
  • Softwarová podpora logistiky - trasy
  • Automatizace logistiky - AGV
  • Automatický sběr dat - ztrát, CD, sledování projektů
  • Iveco univerzita - vstupní školení, databáze interních trenérů, tréninkové centrum, atd.                                   
  • Měření práce, výkonů a insaturace na vybraných pracovištích
  • Porovnání pevnostních VHB oboustranných lepicích pásek
  • Návrh technologie oprav lepených skel autobusu
  • Řešení kvality rovinnosti plechů na karoserii autobusů (zkoumání chování během procesu výroby)
  • Porovnání Metylmetakrylátových lepidel
  • Změna tloušťky mosazných trubek (z 1,5 mm na 1mm) pro díly na autobuse

 

Ředitelství konstrukce a vývoje

  • Zpracování signálů pro urychlené vibrační testování autobusové plošiny pro vozíčkáře
    • SDOF syntéza experimentálně získaných dat vibračního zrychlení;
    • stanovení indukovaného poškození prostřednictvím FDS (Fatigue damage spectra), udávajícím únavové poškození a MRS (Maximum reponse spectra), udávajícím maximální mechanické napětí;
    • zpracování FDS a MRS analytickým způsobem z časové oblasti;
    • ekvivalentní zátěž stanovená analyticky z frekvenční oblasti, ve formě (Harmonického zatížení (Sine dwell);Harmonického zatížení s rozmítavou frekvencí (Sine sweep);Random zatížením PSD zjednodušeným profilem ;Porovnání analytického přístupu a programovým software nCODE Glyphworks;)
  • Nahrazení nezávislé nápravy IvecoBus RI75E (pro výšku podlahy N, H, HD, HDH) nápravou jiného výrobce
  • Zpracování dopadů do zástavby, funkčních vlastností, hmotnosti, sil přenášených do rámu, náročnosti a intervalů údržby
  • Nahrazení nezávislé nápravy IvecoBus RI75U (pro výšku podlahy LF a LE) nápravou jiného výrobce.
    • zpracování dopadů do zástavby, funkčních vlastností, hmotnosti, sil přenášených do rámu, náročnosti a intervalů údržby.
  • Vodíkový autobus – palivové články, výhody, principy, vodíková stanice, ekonomičnost provozu
    • baterie – porovnávání jejich principů, životnosti, hmotnosti, nákladů na pořízení, nabíjecí a vybíjecí charakteristiky
    • baterie - navržení vhodnosti pro různé typy provozu, redoxní baterie, výkonové požadavky na baterie v závislosti na profilu trati
  • Nabíjecí systémy - srovnání nabíjecích systémů, jejich vhodnost pro různé typy provozu, ekonomika výstavby a provozu, standardizace
  • Elektrický autobus - koncepce uspořádání trakčních komponent na voze, srovnání pohonů (synchronní motor, asynchronní motor, standardní náprava, portálová náprava), rozmístění/umístění baterií v podlaze autobusu (zavazadlových schránách CRW)
  • Řízení pohonů - porovnání vlastností, používané, principy, výhody, nevýhody, výhledy do budoucnosti
    • porovnání provozu městských/příměstských/meziměstských autobusů - energetická bilance jednotlivých provozů, vhodnost využití trakce (spalovací motor, elektromotor, hybrid), výhody/nevýhody
  • Jízdní odpory při provozu městských/příměstských/meziměstských autobusů - výpočty jízdních odporů při různých provozech, výpočet energetické náročnosti, zhodnocení a návrh snížení jízdního odporu
  • Komfort ve vozidle
    • nastavení a spuštění nezávislého topení přes telefon (řidič spustí nezávislé topení přes telefon)
    • pro autokary ovládání zámku dveří a schrán přes telefon (řidič může odemknout, zamknout vůz pomoci telefonu)
    • alarm na telefon, pokud dojde k odemčení vozu nebo nastartování
  • Topologická optimalizace řídících pák a návrh uložení řídících pák přední nápravy RI75U s využitím elastických pružných prvků
  • Topologická optimalizace spodního ramena přední nápravy RI75E
  • ADAMS/Car virtuální model testrigu pro simulaci statické stability vozidla dle ECE/R107 $7.4 a korelace se stávajícím modelem v Adams/View
  • Korelace modálních analýz soustav pružných těles s využitím NASTRAN a ADAMS/Flex
  • Predikce životnosti komponentů náprav a řízení za účelem dimenzování s využitím ADAMS/Durability a NCode duty cycling
  • Analýza odezvy vozidla na frekvenční a stochastické buzení, korelace a optimalizace jízdního komfortu s využitím ADAMS/Vibrations ADAMS/MATLAB Simulink cosimulation
  • Návrh konceptu autonomního řízení vozidla s využitím ADAMS/Car a MATLAB/Simuling cosimulation
  • Aplikace ECE R29.03 na autobus – navržení úprav pro vyhovění předpisu.
  • Čelní náraz autobusu, ochrana řidiče a cestujících – navržení úprav pro zvýšení bezpečnosti.
  • Boční náraz do autobusu, ochrana cestujících – navržení úprav pro zvýšení bezpečnosti
  • Kompozitní střecha autobusu – navržení spoje kompozitní střecha svařovaný bok – výpočet/optimalizace z hlediska ECE R66.02

Potřebujete, poradit? Kontaktujte nás

V případě zájmu o nastartování spolupráce kontaktujte naše personalisty:

 

Monika Tesařová

Monika Tesařová

HR specialista
tel.: +420 465 452 121
e-mail: monika.tesarova@cnhind.com
Gabriela Švadlenová

Gabriela Švadlenová

HR Site Manager
tel.: +420 465 452 128, +420 739 586 219
e-mail: gabriela.svadlenova@cnhind.com