Rozjeď to s námi…
Nabízíme pracovní příležitosti absolventům technicky zaměřených škol.
Naše společnost spolupracuje se školami i se studenty. Je možné se zapojit formou brigády, stáže, spoluprací na diplomové nebo bakalářské práci.
Našim společným cílem je rozvíjet vzájemnou spolupráci, umožnit studentům získat zkušenosti, zjistit více o firmě, firemní kultuře, o pracovních procesech…
Snahou je vytvořit dlouhodobější vztah založený na předávání znalostí a zkušeností z výroby. Pro studenty, kteří s firmou spolupracují, se po absolvování studia otevírá i možnost získání pracovní pozice u nás.
V případě zájmu o stáž v naší společnosti neváhejte vyplnit dotazník. Po jeho posouzení Vás budeme kontaktovat.

Náměty na závěrečné práce IVECO CZECH REPUBLIC
Výrobní závod
- Lehká automatizace v procesu svařování
- Aktualizace spaghetti diagramy pro linku
- Vytvoření spaghetti diagramů pro dokončování
- Mapování hodnotového toku sedadel
- Zavedení nového typu sedačky cestujícího (akt. výroba versus naklápací sedák a opěrák, výpočty akt. výroby, návrh řešení, logistika sedaček, marketing...)
- Systém pro řízení chybějících dílů na montážní lince
- AI algoritmus řízení lakovny
- Robotizace nanášení tmelu na lepení bočních oken
- Zmapování ztrát v procesů přemístění skeletů a návrhy na jejich minimalizaci
- Najít optimální (a tedy asi i nejkratší) cestu přesunu skeletů, vyčíslit finanční přínosy pro možné varianty v návaznosti na nezbytné změny v procesu lakování
- Vytvoření grafické stanice (student vymýšlí software, hardware platí Iveco). Student úzce pracuje s firmou, která dodá technické vybavení.
- Vizualizace postavení skeletů v lakovně. (zde již máme studii na profi řešení a máme dnešní současné řešení).
- Návrh vlastního jízdního řádu skeletů v lakovně
- Nová konstrukce přípravků – přípravky seřizovatelné bez nutnosti totální rekonstrukce (poze o dovolených)
- Statistické vyhodnocování kvality – Six sigma / 0 defekty
- POKA YOKE řešení technologie a konstrukce vozů pro 0 defekty
- DOE - pokročilé metody řešení problémů
- FEM – počítačové analýzy deformace svařenců – preventivní simulace pro optimalizaci procesu sváření (i s ohledem na roboty)
- Automatický sběr dat - ztrát, CD, sledování projektů
- Iveco univerzita - vstupní školení, databáze interních trenérů, tréninkové centrum, atd.
- Měření práce, výkonů a insaturace na vybraných pracovištích
- Porovnání pevnostních VHB oboustranných lepicích pásek
- Návrh technologie oprav lepených skel autobusu
- Řešení kvality rovinnosti plechů na karoserii autobusů (zkoumání chování během procesu výroby)
- Porovnání Metylmetakrylátových lepidel
- Změna tloušťky mosazných trubek (z 1,5 mm na 1mm) pro díly na autobuse
Ředitelství konstrukce a vývoje
- Zpracování signálů pro urychlené vibrační testování autobusové plošiny pro vozíčkáře
- SDOF syntéza experimentálně získaných dat vibračního zrychlení;
- stanovení indukovaného poškození prostřednictvím FDS (Fatigue damage spectra), udávajícím únavové poškození a MRS (Maximum reponse spectra), udávajícím maximální mechanické napětí;
- zpracování FDS a MRS analytickým způsobem z časové oblasti;
- ekvivalentní zátěž stanovená analyticky z frekvenční oblasti, ve formě (Harmonického zatížení (Sine dwell);Harmonického zatížení s rozmítavou frekvencí (Sine sweep);Random zatížením PSD zjednodušeným profilem ;Porovnání analytického přístupu a programovým software nCODE Glyphworks;)
- Nahrazení nezávislé nápravy IvecoBus RI75E (pro výšku podlahy N, H, HD, HDH) nápravou jiného výrobce
- Zpracování dopadů do zástavby, funkčních vlastností, hmotnosti, sil přenášených do rámu, náročnosti a intervalů údržby
- Nahrazení nezávislé nápravy IvecoBus RI75U (pro výšku podlahy LF a LE) nápravou jiného výrobce.
- zpracování dopadů do zástavby, funkčních vlastností, hmotnosti, sil přenášených do rámu, náročnosti a intervalů údržby.
- Vodíkový autobus – palivové články, výhody, principy, vodíková stanice, ekonomičnost provozu
- baterie – porovnávání jejich principů, životnosti, hmotnosti, nákladů na pořízení, nabíjecí a vybíjecí charakteristiky
- baterie - navržení vhodnosti pro různé typy provozu, redoxní baterie, výkonové požadavky na baterie v závislosti na profilu trati
- Nabíjecí systémy - srovnání nabíjecích systémů, jejich vhodnost pro různé typy provozu, ekonomika výstavby a provozu, standardizace
- Elektrický autobus - koncepce uspořádání trakčních komponent na voze, srovnání pohonů (synchronní motor, asynchronní motor, standardní náprava, portálová náprava), rozmístění/umístění baterií v podlaze autobusu (zavazadlových schránách CRW)
- Řízení pohonů - porovnání vlastností, používané, principy, výhody, nevýhody, výhledy do budoucnosti
- porovnání provozu městských/příměstských/meziměstských autobusů - energetická bilance jednotlivých provozů, vhodnost využití trakce (spalovací motor, elektromotor, hybrid), výhody/nevýhody
- Jízdní odpory při provozu městských/příměstských/meziměstských autobusů - výpočty jízdních odporů při různých provozech, výpočet energetické náročnosti, zhodnocení a návrh snížení jízdního odporu
- Komfort ve vozidle
- nastavení a spuštění nezávislého topení přes telefon (řidič spustí nezávislé topení přes telefon)
- pro autokary ovládání zámku dveří a schrán přes telefon (řidič může odemknout, zamknout vůz pomoci telefonu)
- alarm na telefon, pokud dojde k odemčení vozu nebo nastartování
- Topologická optimalizace řídících pák a návrh uložení řídících pák přední nápravy RI75U s využitím elastických pružných prvků
- Topologická optimalizace spodního ramena přední nápravy RI75E
- ADAMS/Car virtuální model testrigu pro simulaci statické stability vozidla dle ECE/R107 $7.4 a korelace se stávajícím modelem v Adams/View
- Korelace modálních analýz soustav pružných těles s využitím NASTRAN a ADAMS/Flex
- Predikce životnosti komponentů náprav a řízení za účelem dimenzování s využitím ADAMS/Durability a NCode duty cycling
- Analýza odezvy vozidla na frekvenční a stochastické buzení, korelace a optimalizace jízdního komfortu s využitím ADAMS/Vibrations ADAMS/MATLAB Simulink cosimulation
- Návrh konceptu autonomního řízení vozidla s využitím ADAMS/Car a MATLAB/Simuling cosimulation
- Aplikace ECE R29.03 na autobus – navržení úprav pro vyhovění předpisu.
- Čelní náraz autobusu, ochrana řidiče a cestujících – navržení úprav pro zvýšení bezpečnosti.
- Boční náraz do autobusu, ochrana cestujících – navržení úprav pro zvýšení bezpečnosti
- Kompozitní střecha autobusu – navržení spoje kompozitní střecha svařovaný bok – výpočet/optimalizace z hlediska ECE R66.02
Potřebujete, poradit? Kontaktujte nás!
V případě zájmu o nastartování spolupráce kontaktujte naše personalisty:

Gabriela Švadlenová
HR Site Managertel.: +420 465 452 128, +420 739 586 219
e-mail: gabriela.svadlenova@cnhind.com