Nabídka volných pozic

Přijmeme do týmu nové kolegy. Staňte se součástí IVECO BUS a pošlete nám svůj životopis ještě dnes!

Stačí jen nastoupit!

Více než 120 let se specializujeme na výrobu a vývoj motorových vozidel.

Nabízíme pracovní příležitosti absolventům technicky zaměřených škol a zručným odborníkům z oblasti automotive. Vítáme také zkušené konstruktéry, kteří by se s námi podíleli na vývoji. Níže naleznete aktuální volné pozice.

Předpoklady:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou nebo VŠ nejlépe technického zaměření.
  • Odborné znalosti norem systému jakosti ISO 9001
  • Výhodou certifikát auditora systému jakosti.
  • Znalost angličtiny.
  • Dobrá znalost práce na PC.
  • Analytické schopnosti.
  • Schopnost týmové spolupráce /vedení menších projektů pro zlepšení kvality/.
  • Komunikační schopnosti a aktivní přístup.
  • Důslednost, pečlivost.

Náplň práce:

  • Analýza a řešení reklamací intercompany – Evadys
  • Analýza a zajištění řešení reklamací z trhů – analýza příčiny, audit mikroprocesu, zajištění zavedení nápravného opatření, ověření účinnosti zavedeného opatření
  • Zpracování dat z reklamací do požadovaného výstupu, statistické vyhodnocení závad (prezentace, grafy, vizualizace..)
  • Zajištění zpětné vazby z reklamací na konkrétní pracoviště unity (Q-Lab)
  • Zlepšování výrobních procesů dle metodiky WCM (zaměření na preventivní a proaktivní opatření) – occurrence&release
  • Spolupráce na ověřování procesů pro projektové vozy, spolupráce v týmu WPI (pohled kvality v rámci new content, pohled kvality DFMA)
  • Spolupráce na pravidelných auditech výrobních procesů a mikroprocesů vč. zpracování záznamů z auditů a ověřování nápravných opatření

Nabízíme:

  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Nadstandartní zaměstnanecké výhody
  • 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Vyučení v oboru
  • Znalost výkresové dokumentace
  • Spolehlivost
  • Zodpovědnost za kvalitu práce

Náplň práce:

  • Montáž informačního systému do autobusů
  • Zkoušení funkčnosti systému elektroinstalace ve vozech

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Vyučení v oboru výhodou
  • Výhodou znalost výkresové dokumentace

Náplň práce:

  • Montáž komponentů při výrobě autobusů na montážní lince

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • SŠ vzdělání technického zaměření, VŠ vzdělání výhodou
  • praxe v automotive výhodou
  • pokročilá znalost MS Excel, MS PowerPoint
  • znalost systému SAP výhodou
  • komunikativní znalost anglického jazyka
  • silné obchodně – technické myšlení a schopnost orientovat se v technice
  • orientace / znalost v produktech a zákaznických výbav autobusů výhodou
  • silné analytické schopnosti a komunikační dovednosti
  • samostatnost, flexibilita, preciznost a spolehlivost

Náplň práce:

  • Obchodně – technická podpora prodejního týmu CEE v oblasti specifických požadavků zákazníků, jejich identifikace, vyjasnění a specifikování pro objednávky vozidel autobusů a minibusů
  • Účast na obchodních schůzkách se zákazníky / s konstrukcí / dodavateli
  • Zodpovědnost za technické vyjasnění požadavků zákazníka ve spolupráci s konstrukcí a externími dodavateli, a potvrzení technické proveditelnosti pro kompletní specifikaci objednávky / tendrové nabídky
  • Zodpovědnost za přípravu podkladů a zpracování technických popisů včetně nezbytných příloh specifických požadavků zákazníků (HS) ve spolupráci s konstrukcí a dodavateli
  • Zodpovědnost za validaci a vytváření nových CT (HS) v systému v SAP SD pro obchodní tým CEE

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • VŠ vzdělání technického zaměření + 5 let praxe v cost managamentu
  • velmi dobré technické, metodologické a procesní know-how
  • praxe z oblasti průmyslových produktů, technologie, výrobních procesů a metodologie
  • technické znalosti výrobních procesů týkající se optimalizace nákladů výrobku, zvýšení operativní efektivnosti výroby a řízení relevantních nákladů
  • pokročilá znalost anglického jazyka
  • schopnost číst výkresovou dokumentaci a procházet 3D CAD modely
  • počítačová gramotnost (Word, Excel, PowerPoint)
  • pokročilé verbální a písemní komunikační schopnosti
  • proaktivní přístup k přijímání úkolů s omezeným řízení a dohledem
  • ochota učit se a analytické myšlení

Náplň práce:

  • Definovat cílové náklady (předpokládané náklady – should costs) jednotlivých dílu či dílčích sestav vozidla s využitím interních kalkulačních nástrojů
  • Poskytovat detailní nákladové kalkulace (materiálové náklady, procesní náklady) ostatním projektovým týmům (konstrukce, nákup, projektové oddělení)
  • Podporovat činnosti nákupu analyzující rozložení nákladů jednotlivých dodavatelů a hledat možné optimalizace
  • Poskytovat poradenství konstruktérům hledajícím nejlepší technické řešení s ohledem na investice (jednorázové náklady) a předpokládané roční objemy výroby
  • Spravovat a aktualizovat databázi nákladů pro jednotlivé komodity a výrobní lokace
  • Podílet se na vývoji nových nástrojů pro kalkulaci nákladů s cílem pokrýt co největší rozsah výrobních procesů a technologií, rozvíjet technické znalosti týmu
  • Porovnávat náklady modelů napříč řadami a ostatními průmyslovými výrobky CNHi
  • Podporovat vedoucí projektů v realizaci akčních plánů s cílem dosažení nákladových cílů
  • Bechnmarking konkurence nebo jiných průmyslových výrobců s cílem identifikovat relevantní technická řešení
  • Budete úzce spolupracovat se všemi odděleními konstrukce (Body, Chassis, Powertrain, Electric/tronic, Architecture) v technickém prostředí. Budete mít excelentní znalost best-in-class produktů, technologií, výrobních procesů a nástrojů.

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • středoškolské vzdělání s maturitou - zaměření elektro
  • praxe v oboru výhodou
  • znalost elektroschémat a diagnostiky
  • zájem o danou problematiku elektro

Náplň práce:

  • Testování elektroinstalace na montážní lince.
  • Montáž, instalace a zprovozňování video a kamerových systémů (Ameli, Aesys...)
  • Práce s informačními systémy, systémy na označování jízdenek, GPS systémy (Ameli, Aesys, Lawo, ERG...)
  • Hledání závad v příp. nefunkčnosti.

Nabízíme:

  • Nadstandardní finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • VŠ nebo SŠ ekonomického směru
  • min. 3 roky praxe, nejlépe v zahraniční výrobní společnosti nebo z auditu
  • plynulá angličtina (písmem i slovem)
  • přehled v platné účetní legislativě
  • výborná znalost Excelu, aktivní znalost SAPu velkou výhodou
  • logický a analytický přístup k řešení problémů
  • dobré komunikační schopnosti a odolnost vůči stresu
  • pečlivost, spolehlivost, samostatnost

Náplň práce:

  • zodpovědnost za svěřenou účetní oblast (náhradní díly, materiál)
  • příprava podkladů/interních reportů/analýz na základě požadavku vedoucího nebo spolupracujících oddělení
  • aktivní řešení technických požadavků na systém (SAP CZ/SAP IF3)
  • hledání příležitostí pro zlepšení/zefektivnění procesů v rámci svěřené oblasti
  • spolupráce s vedoucím oddělení na projektech v rámci účtárny
  • komunikace a spolupráce s auditory (interními i externími)
  • příprava podkladů pro audit

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • středoškolské vzdělání s maturitou, strojního zaměření, VŠ výhodou
  • znalost práce v CAD, Autodesk Inventor
  • základní znalost Catie V5
  • týmová spolupráce, zodpovědný přístup a spolehlivost
  • praxe výhodout

Náplň práce:

  • Navrhuje nejlepší konstrukční řešení přípravků sloužících k výrobě autobusů
  • Je zodpovědný za funční správnost technických řešení
  • Komunikuje z externími dodavateli přípravků a výrobních zařízení
  • Komunikuje a spolupracuje se zaměstnanci jiných středisek firmy

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou elektro zaměření.
  • Znalost technické dokumentace.
  • Znalost práce na PC. 
  • Dobré komunikační schopnosti.

Náplň práce:

  • Kontrola kvality vozů na montážní lince.
  • Řešení elektro závad podle technické dokumentace.

Nabízíme:

  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Nadstandartní zaměstnanecké výhody
  • 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou nejlépe technického zaměření.
  • Orientace v technické dokumentaci.
  • Znalost práce na PC. 
  • Dobré komunikační schopnosti.

Náplň práce:

  • Kontrola kvality vozů na montážní lince.
  • Řešení závad podle technické dokumentace.

Nabízíme:

  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Nadstandartní zaměstnanecké výhody
  • 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Vyučení v oboru nebo praxe v lakování výhodou
  • Spolehlivost
  • Zodpovědnost za kvalitu práce

Náplň práce:

  • Broušení, tmelení a lakování autobusů
  • Příprava povrchu pod vrchní lak
  • Nástřik laku
  • Obsluha stříkacích robotů

Nabízíme:

  • Nadstandardní finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Odpovědnost, spolehlivost
  • Práce v neptřetržitém provozu

Náplň práce:

  • Nanášení - aplikace práškové barvy na drobné díly autobusů ruční pistolí.
  • Obsluha lakovacího automatu.

Nabízíme:

  • Nadstandardní finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • středoškolské vzdělání s maturitou, výhodou technické zaměření
  • znalost logistických procesů výhodou
  • znalost čtení výkresové dokumentace
  • dobrá znalost práce na PC (SAP výhodou, Excel)
  • dobré komunikační schopnosti a zodpovědnost

Náplň práce:

  • Zajišťování dílů pro výrobu.
  • Komunikace s ostatními odd. výrobního závodu.
  • Evidence a vyhledávání dílů v systému SAP.

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • středoškolské vzdělání s maturitou technického zaměření, VŠ výhodou
  • zkušenost s vedením lidí
  • čtení výkresové dokumentace
  • schopnost týmové práce
  • znalost práce na PC (MS Office - Excel)
  • zákl. znalost angličtiny výhodou
  • organizační a komunikační schopnosti
  • schopnost vyhledávat a zavádět do praxe opatření k větší efektivitě výroby

Náplň práce:

  • řízení a organizace práce podřízených
  • odpovědnost za bezpečnost a ochranu zdraví při práci
  • odpovědnost za kvalitu výroby

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Responsibilities:

  • Build the commercial strategy and the annual budget;
  • Achieve the quarterly and yearly sales targets both in turnover and in margin;
  • Allocate the targets among the sales team and secure monthly results achievement;
  • Manage ACCRUALS (difference between Gross Sales and Net sales) on monthly basi
  • Be a leader for all sales opportunities and issues identified by the sales team and dealers particularly focusing on incremental business (logistics activities are supported by Dealer Parts Support department);
  • Maximize time spent in the field with the team visiting dealers and customers;
  • Review the plan of visits made by the sales team to dealers, sub dealers, key accounts and final customers;
  • Validate the agenda of PSM (Parts Sales Manager)/KAM (Key Account Manager), review the minutes of their meetings and set the key actions;
  • Manage weekly conference call with the team to review the action plans, the results and analyze the KPI (sell in, sell out, prospection plan, stock management, service level, margin, forecast, performance by commodity and by channel, buy-away, competitor benchmark...);
  • Organize regular sales team meetings to share strategy, targets and projects.
  • Coach and support the sales team in order to allow them grow in competence, efficiency and autonomy;
  • Design Terms & Conditions, argue and support PSM to sign them with dealers and supervise incentive programs to dealers in line with targets;
  • Analyze results by commodities and support PSM / KAM to be product focus and promote strategic product families (Direx, Reman and NEXPRO);
  • Assist the PSM/KAM in arguing to the dealer the necessity to cover adequately the territory with a dedicated sales force - DSM;
  • Ensure that PSM/KAM have regular meetings and calls with DSM coach and monitor them;
  • Attend and animate quarterly meetings for DSM and specific meetings with sub dealers;
  • Work closely with the marketing manager to build a Sales & Marketing plan, including tailored made actions as support given to dealers in so called Marketing subscription;
  • Co-manage Local Marketing Manager ( under VIE contact);
  • Ensure that PSM/KAM build local Sales & Marketing action plans with dealers/KAs and local marketing in order to develop parts activity and service (Parts and Service package offer );
  • Grant Sub dealer’s loyalty and develop this channel with the dealer;
  • Set the Key account strategy for the market and deploy it with the Key Account Manager , based on result of Sell out data’s received from dealers;
  • Promote the P&S training offer and ensure the adequate level of competences of dealer staff (Parts Manager, DSM, After Sales Manager ;
  • Provide every week forecasts on sales to the management identifying risks/opportunities and deviations from the plan, explaining the causes and finding an alternative plan to achieve the target;
  • Prepare Business and budget review presentations according to the management demand;
  • Work closely with the other departments to deploy the brand strategy ( BUS & TRUCK) and achieve the common targets;
  • Respect and follow pricing Delegation of authority ( DOA) process , defined by the CNHi company;
  • Regular Municipalities or any KAs sales activities/ Visits. In all cases whenever adequate to follow the conditions of tenders according to contract conditions, following DOA processes;
  • Together with Sales team ( PSMs + KAM) set the price strategy in AOP and then suggest the proposal to pricing department to be aligned with margin impact calculation;
  • Implementing all Process/Procedures set by CNHi and be part for all internal/ external audits.

Job Requirements:

  • Bachelor’s degree required, MBA preferred
  • 6 years of experience in the commercial side of the construction and/or agricultural equipment industry or preferably automotive industry or truck industry
  • Product support and/or service marketing experience in the automotive/Parts industry
  • Demonstrated communication and negotiation skills
  • Self-starter that is results oriented
  • Strong computer skills including Excel, Word and PowerPoint
  • Sales and/or service experience preferred
  • Strong leadership
  • Be willing to travel with overnight stay
  • Knowledge of Czech – native speaker
  • At least upper intermediate English required, France is an advantage

Competencies:

  • Build Customer Relationships
  • Business Situation Versatility
  • Deliver Customer Satisfaction
  • Leadership Style Versatility
  • Results Oriented
  • Customer Oriented
  • Initiative
  • Continuous Improvement and Learning
  • Effective Communication
  • Responsibility for Decisions
  • Simplifying Solutions and Decisions
  • Team Work
  • Time Management

Location: Prague

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • vyučení v oboru elektro, středoškolské vzdělání s maturitou výhodou - zaměření elektro
  • znalost elektrických, elektronických a pneumatických částí čísl. řízených strojů
  • Vyhl. 50
  • zákl. znalost programování PLC
  • praxe výhodou
  • spolehlivost a zodpovědnost

Náplň práce:

  • Údržba strojů a zařízení.

Nabízíme:

  • Nadstandardní finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Vyučení v oboru výhodou
  • Výhodou znalost výkresové dokumentace

Náplň práce:

  • Montáž komponentů při výrobě autobusů na montážní lince

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Vyučení technického směru.
  • Zkušenost s obsluhou NC strojů výhodou.
  • Spolehlivost.
  • Odpovědnost za kvalitu práce.
  • Třísměnný provoz.

Náplň práce:

  • Obsluha automatizovaného systému.
  • Řešení poruch.
  • Komunikace s mistry a s obsluhou pracovních strojů.

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Vyučení ve strojním oboru výhodou
  • Svářecí průkaz CO2; TIG výhodou
  • Výhodou znalost výkresové dokumentace
  • Spolehlivost

Náplň práce:

  • Svařování černého a ferozinkového materiálu (plechy, profily)

Nabízíme:

  • Nadstandardní finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • vysokoškolské vzdělání v oblasti financí (preferujeme daňovou specializaci)
  • minimálně 3 roky praxe na daňové pozici – ideálně z velké 4 s přesahem do výrobních společností a s komplexní škálou transakcí (lokální a přeshraniční působení)
  • schopnost orientovat se v komplexním korporátním prostředí s vysokým objemem různých transakcí
  • znalost angličtiny na pokročilé (komunikativní) úrovni
  • schopnost vést více projektů a současně dodržovat termíny
  • způsobilost podporovat daňový výzkum/šetření
  • počítačová gramotnost (MS Excel, Word, PowerPoint), znalost SAPu výhodou
  • schopnost řešit problémy, proaktivní přístup a analytické myšlení
  • ochota vzdělávat se a rozvíjet své profesní dovednosti
  • excelentní organizační a komunikační dovednosti, týmový hráč

Náplň práce:

  • poskytovat podporu v daňové problematice v rámci činností právnické osoby, aktivně vyhledávat příležitosti ke zlepšení
  • orientovat se ve změnách daňové legislativy, jejich dopadu na společnost a sdílení těchto informací v rámci týmu
  • průběžně sledovat daňové procesy a systémy s cílem zajistit jejich efektivnost, přesnost a aktuálnost vzhledem k regulačním požadavkům
  • účast na centrálních a lokálních projektech týkajících se daňové problematiky
  • role klíčové osoby pro centrální daňový tým – LE tax representative
  • spolupracovat a komunikovat s externími konzultanty, v případě daňového poradenství
  • připravovat a kontrolovat daňové přiznání (přímé daně) a související povinné zprávy pro subjekty státní správy
  • provádět interní daňové hlášení (one source, cash flow, tax review etc.)
  • spolupracovat s CFM/externími konzultanty v prozkoumávání možných daňových subvencí a pobídek
  • zodpovědnost za o R&D credit management
  • vést proces CIT kalkulace (pro fiskální, statutární a reportingové účely)
  • spolupracovat s CFM na procesu předkládání CIT

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • VŠ vzdělání - strojírenské zaměření
  • 3 roky praxe v oboru virtuální validace pro dynamické (multibody) analýzy a pro strukturální analýzy (FEA)
  • Praxe a znalosti z oblasti konstrukce/výroby autobusů nebo jiných průmyslových výrobků výhodou
  • Znalost modelování v CAD
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Znalost ADAMS / Hyperworks
  • Počítačová gramotnost (Word, Excel, PowerPoint)
  • Znalost simulací, výpočtů a statistik
  • Schopnost pracovat v mezinárodním týmu
  • Zodpovědnost, proaktivita a odolnost vůči stresu

Náplň práce:

  • Provádění multibody analýz a FEA analýz (finite element analyse), které jsou součástí plánu virtuální validace
  • Provádění analytických výpočtů s pomocí tabulek
  • Podpora Virtual Validaton Managera při tvorbe plánu virtuálních validací
  • Definování plánů virtuální validace pro jednotlivé projekty
  • Vyhodnocení výkonosti vozidel z hlediska ovládacích a jízdních vlastností a to pomocí virtuálních analýz a
  • Tvorba a následná archivace výpočtových protokolů
  • Vypracování metodologie a korelační úrovně pro simulace
  • Ověřování výkonu vozidel pomocí virtuálních analýz
  • Navrhování možných zlepšení pro zvýšení výkonu jednotlivých komponentů
  • Týdenní reporting výsledků

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Potřebujete, poradit? Nenašli jste vhodné místo? Kontaktujte nás

V případě zájmu o volné pracovní pozice využijte kontaktní formulář nebo kontaktujte přímo naše personalisty:

 

Monika Tesařová

Monika Tesařová

HR specialista
tel.: +420 465 452 121
e-mail: monika.tesarova@cnhind.com
Gabriela Švadlenová

Gabriela Švadlenová

HR Site Manager
tel.: +420 465 452 128, +420 739 586 219
e-mail: gabriela.svadlenova@cnhind.com