Nabídka volných pozic

Přijmeme do týmu nové kolegy. Staňte se součástí IVECO BUS a pošlete nám svůj životopis ještě dnes!

Stačí jen nastoupit!

Již 125 let se specializujeme na výrobu a vývoj dopravních prostředků.

Nabízíme pracovní příležitosti absolventům technicky zaměřených škol a zručným odborníkům z oblasti automotive. Vítáme také zkušené konstruktéry, kteří by se s námi podíleli na vývoji. Níže naleznete aktuální volné pozice.

Předpoklady:

  • Vyučení v oboru, středoškolské vzdělání s maturitou výhodou
  • Výhodou praxe v oboru elektro
  • Spolehlivost
  • Zodpovědnost za kvalitu práce
  • Práce ve 2 směnách

Náplň práce:

  • Montáž informačního systému do autobusů
  • Zkoušení funkčnosti systému elektroinstalace ve vozech

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • VŠ vzdělání technického zaměření + 5 let praxe v cost managamentu
  • velmi dobré technické, metodologické a procesní know-how
  • praxe z oblasti průmyslových produktů, technologie, výrobních procesů a metodologie
  • technické znalosti výrobních procesů týkající se optimalizace nákladů výrobku, zvýšení operativní efektivnosti výroby a řízení relevantních nákladů
  • pokročilá znalost anglického jazyka
  • schopnost číst výkresovou dokumentaci a procházet 3D CAD modely
  • počítačová gramotnost (Word, Excel, PowerPoint)
  • pokročilé verbální a písemní komunikační schopnosti
  • proaktivní přístup k přijímání úkolů s omezeným řízení a dohledem
  • silné analytické myšlení
  • ochota učit se

Náplň práce:

  • Definovat cílové náklady (předpokládané náklady – should costs) jednotlivých dílu či dílčích sestav vozidla s využitím interních kalkulačních nástrojů
  • Poskytovat detailní nákladové kalkulace (materiálové náklady, procesní náklady) ostatním projektovým týmům (konstrukce, nákup, projektové oddělení)
  • Podporovat činnosti nákupu analyzující rozložení nákladů jednotlivých dodavatelů a hledat možné optimalizace
  • analyzovat dodavatelské výrobní procesy a navrhovat možnosti na snížení nákladů
  • Poskytovat poradenství konstruktérům hledajícím nejlepší technické řešení s ohledem na investice (jednorázové náklady) a předpokládané roční objemy výroby
  • Spravovat a aktualizovat databázi nákladů pro jednotlivé komodity a výrobní lokace
  • Podílet se na vývoji nových nástrojů pro kalkulaci nákladů s cílem pokrýt co největší rozsah výrobních procesů a technologií, rozvíjet technické znalosti týmu
  • Porovnávat náklady modelů napříč řadami a ostatními průmyslovými výrobky CNHi
  • Podporovat vedoucí projektů v realizaci akčních plánů s cílem dosažení nákladových cílů
  • Bechnmarking konkurence nebo jiných průmyslových výrobců s cílem identifikovat relevantní technická řešení
  • Budete úzce spolupracovat se všemi odděleními konstrukce (Body, Chassis, Powertrain, Electric/tronic, Architecture) v technickém prostředí. Budete mít excelentní znalost best-in-class produktů, technologií, výrobních procesů a nástrojů.

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • VŠ vzdělání - elektro zaměření + praxe v oboru
  • Znalost práce v CAD systémech (Capital)
  • Komunikativní znalost anglického jazyka, znalost českého jazyka
  • Praxe a znalosti z oblasti konstrukce/výroby autobusů nebo jiných průmyslových výrobků výhodou
  • Zkušenost práce na co-design s dodavateli a externími konzultanty výhodou
  • Logické myšlení a porozumění softwarovým aplikacím
  • Vysoká úroveň počítačové gramotnosti
  • Schopnost rychle se učit a adaptovat ve strojírenských systémech (Design Office)
  • Týmová spolupráce, zodpovědný a inovativní přístup a spolehlivost
  • Odolnost vůči stresu

Náplň práce:

  • Odpovědnost za design, rozvoj a instalaci elektrických svazků a zařízení
  • Tvorba elektro dokumentace pro validaci a homologaci vozidel dle českých právních a mezinárodních regulací
  • To vše s ohledem na zaměnitelnost v případě změn
  • Navrhovat řešení na základě výsledků funkčních a odolnostních testů vzhledem k nákladům

Nabízíme:

  • Práci v přátelském kolektivu plném odborníků
  • Výsledky své práce uvidíte v reálném životě
  • Získáte zkušenosti z mezinárodní korporace a oblasti automotive
  • Budete součástí týmu, který pracuje na zajímavých projektech
  • Poskytujeme širokou škálu benefitů
  • Odpovídající finanční ohodnocení

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • Zajištění administrativní a personální agendy v souvislosti s pracovně-právním poměrem a s dočasným přidělením agenturních zaměstnanců do společnosti
  • Personální agenda části výrobního závodu (nástupy, přestupy, výstupy)
  • Podpora při implementaci nových nástrojů v personálním řízení
  • Příprava měsíčních a ročních reportů, personální kontroling
  • Podpora jednotlivých úseků výrobního závodu v personálních otázkách
  • Komunikace s agenturami práce, Úřady práce, státními institucemi a s kolegy v centrálních útvarech společnosti

Předpoklady:

  • SŠ vzdělání ukončené maturitou, VŠ v oblasti práva, ekonomie nebo personálního řízení výhodou
  • znalost Zákoníku práce a praxe v HR
  • znalost anglického jazyka na komunikační úrovni (B1)
  • výborné komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup, schopnost řešení problémů, práce v týmu a flexibilita
  • výborná znalost práce na PC, zejména MS Excel
  • zkušenost z mezinárodní firmy výhodou
  • ŘP sk. B

Nabízíme:

  • Pestrou a zajímavou práci v nadnárodní společnosti, různorodou pracovní náplň s uplatněním vlastních nápadů a názorů, denní komunikaci v anglickém jazyce
  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Získáte širokou škálu benefitů (žádný open space, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování v naší jídelně a další)
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Budete se účastnit vzdělávacích akcí, teambuildingů a CSR akcí
  • Jedná se o agenturní pozici

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • VŠ; vzdělání v oblasti ekonomie, personálního řízení, psychologie nebo sociální výhodou
  • praxe v oboru 2 roky, ideálně v nadnárodní společnosti vítána
  • znalost anglického jazyka na komunikační úrovni B1
  • výborné mluvené i psané vyjadřovací dovednosti, samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup, schopnost řešit problémy a konflikty, práce v týmu a flexibilita
  • výborná znalost práce na PC, zejména MS Excel
  • ŘP sk. B

Náplň práce:

  • zodpovědnost za projekty související s budováním firemní kultury, zapojení zaměstnanců, motivace a řízeným procesem diverzity v rámci společnosti
  • účast na globálních projektech v oblasti lidských zdrojů, komunikace s centrálou a jejich  implementace ve společnosti
  • účast na projektech v oblasti digitalizace lidských zdrojů a to jak centrálních, tak lokálních
  • účast na aktivitách v oblasti organizačního managementu, odměňování a motivace zaměstnanců
  • přípravy analýz a podkladů z oblasti odměňování, hodnocení a motivace zaměstnanců společnosti

Nabízíme:

  • Pestrou a zajímavou práci v nadnárodní společnosti, různorodou pracovní náplň s uplatněním vlastních nápadů a názorů, denní komunikaci v anglickém jazyce
  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • širokou škálu benefitů (žádný open space, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění a další)
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Vyučení v oboru nebo praxe v lakování výhodou
  • Spolehlivost
  • Zodpovědnost za kvalitu práce

Náplň práce:

  • Broušení, tmelení a lakování autobusů
  • Příprava povrchu pod vrchní lak
  • Nástřik laku
  • Obsluha stříkacích robotů
  • Práce ve 3 směnném provozu

Nabízíme:

  • Dobré finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • vysokoškolské vzdělání, nejlépe technického zaměření
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • znalost nástrojů štíhlé výroby (5S, Kaizen, SMED atd.)
  • dobrá znalost angličtiny
  • zkušenosti z výrobního podniku výhodou
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, výhodou SAP)
  • komunikační dovednost

Náplň práce:

  • Koordinování, navrhování a realizace postupů implementace štíhlé výroby.
  • Účast na týmové spolupráci s ostatními odděleními.
  • Zpracovávání dokumentace týkající se štíhlé výroby.
  • Vyhledávání potenciálu ke zlepšení.
  • Kontrola dodržování principů štíhlé výroby.
  • Analýza dat.

Nabízíme:

  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Nadstandartní zaměstnanecké výhody
  • 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • VŠ vzdělání technického směru
  • Komunikativní znalost anglického jazyka (B2), výborná znalost českého jazyka
  • Schopnost řešení problémů, dobré komunikační schopnosti, samostatnost, proaktivní přístup
  • Schopnost práce v týmu, organizační dovednosti, orientace na výsledky
  • Praxe v průmyslovém odvětví – znalost procesů, znalosti z oblasti mechaniky, čtení výkresové dokumentace, znalost automotive výrobních technologií
  • Znalost práce na PC, zejména MS Office a MS Project

Náplň práce:

  • Organizace a řízení aktivit souvisejících s testováním a tvorbou prototypů
  • Řízení načasování a rozpočtu pro všechny činnosti související s Product Validation
  • Řízení týmu pracovníků ve zkušebně a vývoji během testování
  • Zodpovědnost za funkční správnost realizovaných maket a prototypů podle konstrukční dokumentace
  • Spolupracovat s týmem konstruktérů a oddělením kvality a s externími dodavateli a partnery
  • Prezentovat činnosti a výsledky svěřeného oddělení

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Vyučení ve strojním oboru výhodou
  • Svářecí průkaz CO2; TIG výhodou
  • Výhodou znalost výkresové dokumentace
  • Spolehlivost

Náplň práce:

  • Svařování černého a ferozinkového materiálu (plechy, profily)

Nabízíme:

  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Potřebujete, poradit? Nenašli jste vhodné místo? Kontaktujte nás

V případě zájmu o volné pracovní pozice využijte kontaktní formulář nebo kontaktujte přímo naše personalisty:

 

Monika Tesařová

Monika Tesařová

HR specialista
tel.: +420 465 452 121
e-mail: monika.tesarova@cnhind.com
Gabriela Švadlenová

Gabriela Švadlenová

HR Site Manager
tel.: +420 465 452 128, +420 739 586 219
e-mail: gabriela.svadlenova@cnhind.com