Nabídka volných pozic

Přijmeme do týmu nové kolegy. Staňte se součástí IVECO BUS a pošlete nám svůj životopis ještě dnes!

Stačí jen nastoupit!

Již 125 let se specializujeme na výrobu a vývoj dopravních prostředků.

Nabízíme pracovní příležitosti absolventům technicky zaměřených škol a zručným odborníkům z oblasti automotive. Vítáme také zkušené konstruktéry, kteří by se s námi podíleli na vývoji. Níže naleznete aktuální volné pozice.

Předpoklady:

  • Vysokoškolské vzdělání (výhodou ekonomické)
  • Výborná znalost angličtiny (min. B1)
  • Zkušenost na podobné pozici
  • Analytické schopnosti, pečlivost
  • Dobrá znalost práce s PC (Excel, Power Point)
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti
  • Samostatnost a spolehlivost, odolnost vůči stresu
  • Proaktivní přístup

Náplň práce:

  • Zodpovědnost za sekretariát ředitelství výrobního závodu.
  • Administrativní podpora.
  • Organizace schůzek, plánování kalendáře VŘ apod.
  • Podpora organizace tel. konferencí.
  • Koordinace činností pro projektové řízení.
  • Tvorba prezentací.

Nabízíme:

  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Nadstandartní zaměstnanecké výhody
  • 5 dní dovolené navíc, pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Především zajímavou práci v nadnárodní společnosti

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Vyučení v oboru, středoškolské vzdělání s maturitou výhodou
  • Výhodou praxe v oboru elektro
  • Spolehlivost
  • Zodpovědnost za kvalitu práce
  • Práce ve 2 směnách

Náplň práce:

  • Montáž informačního systému do autobusů
  • Zkoušení funkčnosti systému elektroinstalace ve vozech

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Vyučení v oboru výhodou
  • Výhodou praxe 

Náplň práce:

  • Montáž komponentů při výrobě autobusů na montážní lince nebo dokončování.

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Vaše předpoklady:

  • Vyučení v oboru automechanik nebo v příbuzném oboru; praxe tři roky
  • Řidičský průkaz sk. D
  • Komunikativní dovednosti
  • Samostatnost, schopnost řešení problémů

Náplň práce:

  • Převzetí autobusu z výroby a předání zákazníkovi
  • Manipulace s autobusem
  • Komunikace se zákazníkem

Nabízíme:

  • práci na ranní směnu
  • odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • SŠ vzdělání ekonomického směru, VŠ vzdělání výhodou
  • Praxe v controllingu požadována
  • Znalost SAP CO podmínkou
  • Základní porozumění účetnictví a účetních principů
  • Pokročilá znalost MS Excel
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Silné analytické schopnosti a komunikační dovednosti
  • Samostatnost, flexibilita, preciznost a spolehlivost

Náplň práce:

  • Controllingové aktivity za svěřená střediska (sledování skutečných vs plánovaných nákladů, vytváření ekonomických rozborů a analýz, pravidelný reporting, plánování a tvorba rozpočtu/forecastu,  ad-hoc analýzy, komunikace a podpora spravovaných středisek schvalování/kontace příchozích faktur)
  • Uživatelská podpora SAP CO za celou společnost – vytváření a údržba reportů, správa účtových a CC/PC skupin, systémové nastavení pro plánovací aktivity 
  • Spolupráce s účetním oddělením na měsíčních závěrkách, podpora při interních a externích auditech
  • Kontrola dodržování interních předpisů společnosti (zejména ve finanční oblasti)ýz

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • VŠ vzdělání - elektro zaměření + praxe v oboru
  • Znalost práce v CAD systémech (Capital)
  • Komunikativní znalost anglického jazyka, znalost českého jazyka
  • Praxe a znalosti z oblasti konstrukce/výroby autobusů nebo jiných průmyslových výrobků výhodou
  • Zkušenost práce na co-design s dodavateli a externími konzultanty výhodou
  • Logické myšlení a porozumění softwarovým aplikacím
  • Vysoká úroveň počítačové gramotnosti
  • Schopnost rychle se učit a adaptovat ve strojírenských systémech (Design Office)
  • Týmová spolupráce, zodpovědný a inovativní přístup a spolehlivost
  • Odolnost vůči stresu

Náplň práce:

  • Odpovědnost za design, rozvoj a instalaci elektrických svazků a zařízení
  • Tvorba elektro dokumentace pro validaci a homologaci vozidel dle českých právních a mezinárodních regulací
  • To vše s ohledem na zaměnitelnost v případě změn
  • Navrhovat řešení na základě výsledků funkčních a odolnostních testů vzhledem k nákladům

Nabízíme:

  • Práci v přátelském kolektivu plném odborníků
  • Výsledky své práce uvidíte v reálném životě
  • Získáte zkušenosti z mezinárodní korporace a oblasti automotive
  • Budete součástí týmu, který pracuje na zajímavých projektech
  • Poskytujeme širokou škálu benefitů
  • Odpovídající finanční ohodnocení

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • VŠ nebo SŠ vzdělání - strojírenské zaměření
  • Komunikativní znalost anglického jazyka, znalost českého jazyka
  • Praxe a znalosti z oblasti konstrukce/výroby autobusů nebo jiných průmyslových výrobků výhodou
  • Vysoká úroveň počítačové gramotnosti
  • Schopnost rychle se učit a adaptovat ve strojírenských systémech (Design Office)
  • Týmová spolupráce, zodpovědný přístup a spolehlivost
  • Logické myšlení a porozumění softwarovým aplikacím
  • Odolnost vůči stresu

Náplň práce:

  • Analýza (dekodifikace) objednávek
  • Kompletní skládání vozidla (podvozek, karoserie); tvorba vrcholového kusovníku vozidla
  • Koordinace práce konstruktérů
  • Komunikace s oddělením nákupu, dodavateli, výrobou, technologií a poprodejními službami

Nabízíme:

  • Práci v přátelském kolektivu plném odborníků
  • Výsledky své práce uvidíte v reálném životě
  • Získáte zkušenosti z mezinárodní korporace a oblasti automotive
  • Budete součástí týmu, který pracuje na zajímavých projektech
  • Poskytujeme širokou škálu benefitů
  • Odpovídající finanční ohodnocení

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • VŠ; vzdělání v oblasti ekonomie, personálního řízení, psychologie nebo sociální výhodou
  • praxe v oboru 2 roky, ideálně v nadnárodní společnosti vítána
  • znalost anglického jazyka na komunikační úrovni B1
  • výborné mluvené i psané vyjadřovací dovednosti, samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup, schopnost řešit problémy a konflikty, práce v týmu a flexibilita
  • výborná znalost práce na PC, zejména MS Excel
  • ŘP sk. B

Náplň práce:

  • zodpovědnost za projekty související s budováním firemní kultury, zapojení zaměstnanců, motivace a řízeným procesem diverzity v rámci společnosti
  • účast na globálních projektech v oblasti lidských zdrojů, komunikace s centrálou a jejich  implementace ve společnosti
  • účast na projektech v oblasti digitalizace lidských zdrojů a to jak centrálních, tak lokálních
  • účast na aktivitách v oblasti organizačního managementu, odměňování a motivace zaměstnanců
  • přípravy analýz a podkladů z oblasti odměňování, hodnocení a motivace zaměstnanců společnosti

Nabízíme:

  • Pestrou a zajímavou práci v nadnárodní společnosti, různorodou pracovní náplň s uplatněním

vlastních nápadů a názorů, denní komunikaci v anglickém jazyce

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • širokou škálu benefitů (žádný open space, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní

připojištění a další)

  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • VŠ vzdělání ekonomického, sociálního či pedagogického směru
  • vhodné i pro absolventa
  • znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • znalost MS Office, především Excel a PowerPoint
  • znalosti z trvalého zlepšování a lean managementu výhodou
  • prezentační dovednosti a lektorské zkušenosti výhodou
  • výborné komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup, schopnost řešení problémů, práce v týmu a flexibilita

Náplň práce:

  • v návaznosti na definovanou strategii, metodiky a priority zodpovídá za vedení vybraných dílčích projektů a aktivit v oblasti řízení lidských zdrojů se zaměřením na organizační strukturu, vzdělávání a rozvoj atp.
  • společně s ostatními kolegy se podílí se na tvorbě a implementaci vybraných metodik v oblasti řízení lidských zdrojů v oblasti vzdělávání, rozvoje a organizace, zlepšování a komunikace
  • za oblast řízení lidských zdrojů participuje na aktivitách v oblasti WCM (World Class Manufacturing) a štíhlé výroby
  • podílí se na přípravě školení zaměstnanců
  • ve vybraných oblastech se účastní školení také jako interní školitel
  • připravuje a zpracovává analýzy dle požadavků nadřízeného
  • jedná se o agenturní pozici

Nabízíme:

  • pestrou a zajímavou práci v nadnárodní společnosti, možnost seberealizace při řízení rozvoje lidských zdrojů a při implementaci moderních prvků v personalistice

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • SŠ ekonomického směru, minimálně tři roky praxe v oboru účetnictví
  • aktivní znalost SAPu nutností
  • znalost MS Office
  • znalost angličtiny (písmem)
  • zodpovědný přístup, pečlivost, samostatnost, ochota řešit problémy

Náplň práce:

  • zodpovědnost za svěřenou účetní oblast
  • kontrola a případné řešení problémů na svěřených účtech, oprava chyb a provádění souvisejícího přeúčtování na hlavní knize
  • vkládání a úprava dat v systému SAP
  • příprava podkladů/interních reportů/analýz na základě požadavku vedoucího nebo spolupracujících oddělení
  • spolupráce s vedoucím oddělení na projektech v rámci účtárny
  • komunikace a spolupráce s auditory (interními i externími)
  • příprava podkladů pro audit

Nabízíme:

  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Jedná se o agenturní pozici

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Vyučení v oboru nebo praxe v lakování výhodou
  • Spolehlivost
  • Zodpovědnost za kvalitu práce

Náplň práce:

  • Broušení, tmelení a lakování autobusů
  • Příprava povrchu pod vrchní lak
  • Nástřik laku
  • Obsluha stříkacích robotů
  • Práce ve 3 směnném provozu

Nabízíme:

  • Dobré finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • SŠ s maturitou nebo SOU s vyúčním listem - strojní zaměření
  • Praxe na CNC řezacích strojích (laser, vodní paprsek, plazma) výhodou
  • Základy práce na PC
  • Práce v nepřetržitém provoze

Náplň práce:

  • Obsluha ohýbačky profilů.
  • Práce na nově zakoupené ohýbačce profilů.
  • Vytváření programů a údržba ohýbačky.

 

Nabízíme:

  • Dobré finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový program
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Výhodou SŠ s maturitou nebo SOU s výučním listem - strojní zaměření
  • Znalost výkresové dokumentace

Náplň práce:

  • Obsluha ohraňovacích lisů.
  • Ohýbání dílů na ohraňovacích lisech.
  • Nepřetržitý provoz.

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • vyučení v oboru elektro
  • znalost elektrických a elektronických systémů
  • platná Vyhl. 50
  • praxe výhodou
  • spolehlivost a zodpovědnost

Náplň práce:

  • Údržba strojů a zařízení.
  • Instalace elektrorozvodů.
  • Dvousměnný režim, jednou za 5 týdnů noční směna.

Nabízíme:

  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • VŠ vzdělání – výpočetní technika; praxe 5 let
  • Znalost zásad budování sítí LAN/WAN konfigurace aktivních prvků
  • Znalost anglického jazyka (B2), znalost českého jazyka
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Schopnost řešení problémů, práce v týmu, spolehlivost

Náplň práce:

  • Zajišťuje dohled nad dodávkou a instalací dodaných síťových zařízení a kabeláží v souladu s globální politikou výstavby sítí
  • Zodpovídá za disponibilitu síťové infrastruktury
  • Zodpovídá za přebírání a umístění instalačních médií, dokumentace a licencí k jednotlivým aplikacím
  • Ve spolupráci s nadřízeným IT spolupracuje na projektech rozšiřování a posilování sítí LAN/WAN
  • Zpracovává a vede dokumentaci kabelových tras sítí LAN a umístění jednotlivých aktivních prvků v prostorách Iveco-CR
  • Zpracovává normy a metodiky pro logickou bezpečnost a ochranu dat v sítích LAN
  • Zajišťuje dodávky nové techniky PC a tiskáren
  • Připravuje finanční plán obměn síťových a komunikačních prostředků
  • Připravuje podklady pro výběrová řízení a provádí technická vyhodnocování

Nabízíme:

  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura
  • Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při narození dítěte a další

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

 

  • VŠ, příp. středoškolské vzdělání s maturitou nejlépe elektro/ IT zaměření.
  • Znalosti informačního systému SAP, specializace na modul Plánování výroby je výhodou.
  • Komunikativní znalost angličtiny, slovem i písmem.
  • Dobrá znalost práce na PC (Excel - grafy, kontingenční tabulky, makra, Power Point).
  • Schopnost týmové spolupráce a zodpovědný přístup.
  • Komunikační a prezentační schopnosti.

Náplň práce:

  • Aplikace nových a údržba stávajících nástrojů SAPu ve výrobním závodě.
  • Operativní řešení problémů spojených s provozem a administrací SAPu.
  • Prováděním analýz.
  • Spolupráce a tvorba zadání na vývoj SAPu.
  • Zaškolování nových zaměstnanců/uživatelů SAPu.
  • Údržba a vývoj lokálních informačních systému /aplikací navázaných na SAP.

Nabízíme:

  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Nadstandartní zaměstnanecké výhody
  • 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Min. středoškolské vzdělání s maturitou
  • Znalost MS Excel a Power Point
  • Dobrá znalost anglického jazyka (min. B1)
  • Schopnost vyhledávat a zavádět do praxe opatření k větší efektivitě výroby
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti
  • Proaktivní přístup
  • Dobré prezentační dovednosti

Náplň práce:

  • Spoluzodpovědnost za oblast WCM (World Class Manufacturing) – PD pilíř.
  • Spolupráce s ostatními pilíři, technickými trenéry, oddělení HR.
  • Za oblast HR spolupracuje na aktivitách v oblasti WCM / štíhlé výroby.
  • Práce s daty, analýzy dle metodiky WCM, tvorba prezentací.
  • Zpracovávání dokumentace týkající se štíhlé výroby.
  • Zajišťování rozvoje zaměstnanců, polyvalence.
  • Reporting a komunikace s centrálními útvary.

,

  • Nabízíme:
  • Dobré finanční ohodnocení a bonusový program
  • Zaměstnanecké výhody
  • 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Vyučení v oboru výhodou
  • Výhodou znalost výkresové dokumentace

Náplň práce:

  • Montáž komponentů při výrobě autobusů na montážní lince
  • Dvousměnný provoz

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Vyučení ve strojním oboru výhodou
  • Svářecí průkaz CO2; TIG výhodou
  • Výhodou znalost výkresové dokumentace
  • Spolehlivost

Náplň práce:

  • Svařování černého a ferozinkového materiálu (plechy, profily)

Nabízíme:

  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura zahrnující dvě šekové poukázky v hodnotách 2 500 Kč vyplacených dvakrát ročně ze Sociálního fondu společnosti
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • vysokoškolské vzdělání v oblasti financí (preferujeme daňovou specializaci)
  • minimálně 3 roky praxe na daňové pozici – ideálně z velké 4 s přesahem do výrobních společností a s komplexní škálou transakcí (lokální a přeshraniční působení)
  • schopnost orientovat se v komplexním korporátním prostředí s vysokým objemem různých transakcí
  • znalost angličtiny na pokročilé (komunikativní) úrovni
  • schopnost vést více projektů a současně dodržovat termíny
  • způsobilost podporovat daňový výzkum/šetření
  • počítačová gramotnost (MS Excel, Word, PowerPoint), znalost SAPu výhodou
  • schopnost řešit problémy, proaktivní přístup a analytické myšlení
  • ochota vzdělávat se a rozvíjet své profesní dovednosti
  • excelentní organizační a komunikační dovednosti, týmový hráč

Náplň práce:

  • poskytovat podporu v daňové problematice v rámci činností právnické osoby, aktivně vyhledávat příležitosti ke zlepšení
  • orientovat se ve změnách daňové legislativy, jejich dopadu na společnost a sdílení těchto informací v rámci týmu
  • průběžně sledovat daňové procesy a systémy s cílem zajistit jejich efektivnost, přesnost a aktuálnost vzhledem k regulačním požadavkům
  • účast na centrálních a lokálních projektech týkajících se daňové problematiky
  • role klíčové osoby pro centrální daňový tým – LE tax representative
  • spolupracovat a komunikovat s externími konzultanty, v případě daňového poradenství
  • připravovat a kontrolovat daňové přiznání (přímé daně) a související povinné zprávy pro subjekty státní správy
  • provádět interní daňové hlášení (one source, cash flow, tax review etc.)
  • spolupracovat s CFM/externími konzultanty v prozkoumávání možných daňových subvencí a pobídek
  • zodpovědnost za o R&D credit management
  • vést proces CIT kalkulace (pro fiskální, statutární a reportingové účely)
  • spolupracovat s CFM na procesu předkládání CIT

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Ozdravně-rekondiční program, sport a kultura
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • ukončené SŠ vzdělání, probíhající studium na VŠ
  • zájem o personalistiku a příbuzné oblasti (controlling nebo marketing)
  • znalost anglického jazyka na komunikační úrovni
  • samostatnost, zájem o obor, pečlivost, proaktivní přístup, kreativita
  • výborné mluvené i psané vyjadřovací dovednosti
  • výborná znalost práce na PC, zejména MS Excel
  • ochota odpracovat 10 – 20 hodin týdně

Náplň práce:

  • účast na různých projektech v personální oblasti:
    • popisy práce – názvy pracovních pozic, katalog pracovních míst, příprava dat a standardizace
    • polyvalenční matice – příprava dat, komunikace s mistry, team leadry a vedoucími zaměstnanci
    • employer branding a interní komunikace

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Budete pracovat v přátelském kolektivu plném odborníků
  • Získáte zkušenosti z mezinárodní korporace a oblasti automotive
  • Budete součástí týmu, který pracuje na zajímavých projektech

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Potřebujete, poradit? Nenašli jste vhodné místo? Kontaktujte nás

V případě zájmu o volné pracovní pozice využijte kontaktní formulář nebo kontaktujte přímo naše personalisty:

 

Monika Tesařová

Monika Tesařová

HR specialista
tel.: +420 465 452 121+420 739 584 750
e-mail: monika.tesarova@cnhind.com
Gabriela Švadlenová

Gabriela Švadlenová

HR Site Manager
tel.: +420 465 452 128, +420 739 586 219
e-mail: gabriela.svadlenova@cnhind.com