Nabídka volných pozic

Přijmeme do týmu nové kolegy a kolegyně. Staňte se součástí IVECO BUS a pošlete nám svůj životopis ještě dnes!

Stačí jen nastoupit!

Již 125 let se specializujeme na výrobu a vývoj dopravních prostředků.

Nabízíme pracovní příležitosti absolventům technicky zaměřených škol a zručným odborníkům z oblasti automotive. Vítáme také zkušené konstruktéry, kteří by se s námi podíleli na vývoji. Níže naleznete aktuální volné pozice.

Co bude náplní Vaší práce:

  • v rámci nákupního oddělení zajišťovat propojení a komunikaci nákupních komodit s projektovým týmem (platformou) a s ostatními odděleními pro nové projekty i pro normal running activity
  • koordinovat nákupní činnosti, sledování a vyhodnocování výběrových řízení podle zadaných ukazatelů, v souladu s načasováním nových projektů a obchodními cíli společnosti
  • prosazování návrhů a strategií nákupu v projektovém týmu
  • tvorba a realizace plánu rozpočtu v návaznosti na strategické cíle
  • sledovat, analyzovat a řídit technické změny nakupovaných dílů v souladu s nákladovými a termínovými cíli. Týká se změn z důvodů úspor nákladů, zlepšování kvality, řízení phase-out nakupovaných dílů
  • podpora a komunikace nákupní strategie, pravidelný reporting KPI´s nákupu (cena, kvalita, dodací termíny) a akce pro neustálé zlepšování v této oblasti

Co od Vás požadujeme:

  • VŠ vzdělání
  • praxi na obdobné vedoucí pozici v daném oboru
  • znalost nákupních a projektových procesů a nástrojů
  • komunikativní znalost anglického jazyka – C1, znalost francouzského jazyka výhodou
  • nutnost samostatnosti, schopnost rozhodovat se, leadership a problem solving
  • znalosti systému SAP výhodou
  • znalost a práce v ERP systému, výhodou SAP, MS Office
  • ŘP sk. B

Co na oplátku nabízíme my Vám:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • motivující finanční ohodnocení
  • pružnou pracovní dobu
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Benefitní karta e-Benefity – min.2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • Montáž informačního systému do autobusů.
  • Zkoušení funkčnosti systému elektroinstalace ve vozech na montážní lince nebo dokončovací dílně,
  • Možnost i pro absolventy. Zaučíme Vás.

Předpoklady:

  • vyučení v oboru, středoškolské vzdělání s maturitou výhodou
  • výhodou praxe v oboru elektro
  • spolehlivost
  • práce ve 2 směnách

Nabízíme:

  • motivující finanční ohodnocení a bonusový program
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek při narození dítěte
  • vitamínový a pitný režim
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • poskytuje pokročilou technickou pomoc servisní síti IVECO, prodejcům a zákazníkům
  • v případě potřeby řeší technické problémy v terénu
  • informuje o závadách a problémech zjištěných v terénu a předává informace zejména na oddělení IVECO THD, kvality a oddělení konstrukce
  • zajišťuje odstranění závady v oblasti elektro
  • zajišťuje opravu předváděcích vozů a jejich pojízdnost
  • zajišťuje speciální přizpůsobení autobusů po výrobě (Infotainment, Ticketing, Fleet management systémy a podobně) dle specifikace zákazníka

Předpoklady:

  • vyučení v oboru elektro
  • technická znalost autobusu, vč. schopnosti diagnostikovat závadu v oblasti elektro
  • zkušenosti s diagnostickými systémy motorových vozidel
  • znalost výkresové dokumentace
  • specifické znalosti o hlavních komplexních systémech autobusu
  • technické myšlení a samostatné řešení problémů
  • odborná způsobilost k výkonu činnosti v elektrotechnice podle NV č.194/2022 Sb. - výhodou
  • základní komunikace v AJ – zejména čtení a porozumění technickým informacím

Nabízíme:

  • motivující finanční ohodnocení
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek při narození dítěte
  • vitamínový a pitný režim
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Vyučení v oboru.
  • Výhodou praxe. 
  • Práce ve 2 směnách.

Náplň práce:

  • Montáž komponentů při výrobě autobusů na montážní lince nebo dokončování.

Nabízíme:

  • Motivující finanční ohodnocení 
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • dohlížet na řízení projektů spolu s vývojovým oddělením a týmem procesních specialistů
  • vytvářet a definovat plán implementace projektu, určovat priority související s dodržením rozpočtu a časového plánu
  • schvalovat kroky vedoucí ke snížení nákladů s cílem udržet konkurenceschopnost výrobku při plném respektování výkonu, designu, kvality a bezpečnosti, a to vše v souladu s požadavky zákazníka
  • sledovat a definovat KPI současné výrobkové řady
  • posuzovat návrhy a analýzy pro podporu výrobků, včetně výrobních, kvalitativních, legislativních a zákaznických požadavků a sledovat řízení změn

Vaše předpoklady:

  • VŠ vzdělání
  • zkušenosti s projektovým řízením ve výrobních společnostech
  • práce a řízení projektů v mezinárodním teamu na denní bázi
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (B2)
  • silné organizační schopnosti a zodpovědný přístup v dotahování úkolů
  • komunikační a prezentační schopnosti
  • znalost MS Office
  • orientace v technické dokumentaci a práce v SAP jsou výhodou

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • motivující finanční ohodnocení
  • pružnou pracovní dobu
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Benefitní karta e-Benefity – min.2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění 
  • příspěvek při narození dítěte
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • tvorba výkresové dokumentace zejména konstrukční prvky karoserie a podvozku autobusu a to vše v CAD systému
  • tvorba seznamu dílů do kusovníků
  • aktivní zapojení do vývojového týmu
  • komunikace s odděleními v rámci společnosti a zároveň s externími dodavateli

Předpoklady:

  • VŠ vzdělání v oboru strojírenství, případně SŠ vzdělání + 3 roky praxe v oboru – znalost procesů, čtení výkresové dokumentace
  • znalost práce v CAD systémech, Catia V5 výhodou
  • aktivní práce na PC, zejména MS Office
  • znalost anglického jazyka (úroveň B1)
  • týmová spolupráce a zodpovědný přístup
  • schopnost komunikace

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • motivující finanční ohodnocení
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • pružnou pracovní dobu
  • po zapracování možnost občasné práce z domu
  • benefitní karta e-Benefity – min. 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek při narození dítěte
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance
  • nástup možný od 01.01.2024

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání v oboru elektro (znalost procesů, čtení výkresové dokumentace)
  • znalost práce v CAD systémech
  • aktivní práce na PC, zejména MS Office
  • znalost anglického jazyka (úroveň B1)
  • týmová spolupráce a zodpovědný přístup
  • schopnost komunikace

Náplň práce:

  • tvorba výkresové dokumentace, zejména konstrukční prvky karoserie a podvozku autobusu, a to vše v CAD systému
  • tvorba seznamu dílů do kusovníků
  • aktivní zapojení do vývojového týmu
  • komunikace s odděleními v rámci společnosti a zároveň s externími dodavateli

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • motivující finanční ohodnocení
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • benefitní karta e-Benefity – min. 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění ve výši 500 Kč měsíčně po zkušební době
  • příspěvek při narození dítěte ve výši 5 000 Kč
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

 

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • VŠ nebo SŠ vzdělání - strojírenské zaměření, praxe výhodou
  • komunikativní znalost anglického jazyka, znalost českého jazyka
  • praxe a znalosti z oblasti konstrukce/výroby motorových vozidel nebo jiných průmyslových výrobků výhodou
  • vysoká úroveň počítačové gramotnosti
  • schopnost rychle se učit a adaptovat ve strojírenských systémech
  • týmová spolupráce, zodpovědný přístup a spolehlivost
  • logické myšlení a porozumění softwarovým aplikacím
  • řidičský průkaz sk.B výhodou

Náplň práce:

  • analýza (dekodifikace) objednávek
  • kompletní skládání vozidla (podvozek, karoserie); tvorba vrcholového kusovníku vozidla
  • koordinace práce konstruktérů
  • komunikace s oddělením nákupu, dodavateli, výrobou, technologií a poprodejními službami

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • motivující finanční ohodnocení
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • pružnou pracovní dobu
  • po zapracování možnost občasné práce z domu
  • benefitní karta e-Benefity – min. 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek při narození dítěte
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • zodpovídá za HR reporting v rámci společnosti, za reporting pro centrální útvary a státní instituce (ČSÚ a Úřadu práce)
  • interpretace analyzovaných dat
  • kontrola personálních dat v centrálním informačním systému
  • spolupráce na rozborech příčin klíčových personálních ukazatelů (absence, fluktuace, počty zaměstnanců)
  • spolupráce na personálních projektech

Vaše předpoklady:

  • ukončené min. SŠ/VŠ vzdělání, vedlejší specializace HR/personalistika/ekonomika výhodou
  • znalost Zákoníku práce
  • předchozí praxe v personalistice, v ekonomice, v oblasti práce s (HR) daty či analýzami výhodou
  • dobrá uživatelská znalost MS Office, zejména MS Excel, znalost SAPu výhodou
  • analytické myšlení a nadšení pro práci s daty
  • znalost anglického jazyka na komunikační úrovni (B1)
  • výborné komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost, proaktivní a systémový přístup, schopnost řešení problémů, práce v týmu a flexibilita
  • ŘP sk. B výhodou

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • motivující finanční ohodnocení
  • pružnou pracovní dobu
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Benefitní karta e-Benefity – min. 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Výhodou vyučení ve strojním oboru.
  • Jeřábnický a vazačský průkaz.

Náplň práce:

  • Navážení do sestavy skeletů vozů ve svařovně.
  • Manipulace s podvozky, bokem a se střechou autobusu.
  • Práce ve 3 směnách.

Nabízíme:

  • Dobré finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední, noční směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Benefitní karta/ e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • spolupráce s vývojovým týmem (produktové inženýrství, validace produktu, technologie, výroba) při návrhu konstrukčního řešení přípravků sloužících k výrobě autobusů
  • tvorba výkresové a konstrukční dokumentace v CATIA V5
  • zabezpečení konstrukčního dozoru při výrobě a zkoušení nových přípravků a zařízení dle zpětné vazby z výroby
  • udržovat dohled nad přípravky a jejich aktuálností při případných změnách
  • koordinace práce odborných útvarů při zpracování dokumentace a případná spolupráce s externími dodavateli
  • komunikace a sdílení informací s mezinárodním vývojovým týmem

Vaše předpoklady:

  • VŠ vzdělání v oboru strojírenství
  • 5 let zkušeností v CATIA V5 s designem nástrojů, přípravků, sériových nástrojů, nebo prototypových nástrojů
  • znalost anglického jazyka (úroveň B1)
  • zkušenosti s vedením týmu, nebo projektovým řízením výhodou
  • povědomí o technologickém postupu svařovaných podsestav, schopnost vytvořit a optimalizovat nástroj pro svařování konstrukce podsestav karoserie autobusu
  • aktivní práce na PC, zejména MS Office
  • týmová spolupráce, zodpovědný přístup a technické myšlení

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • motivující finanční ohodnocení
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • pružnou pracovní dobu
  • po zapracování možnost občasné práce z domu
  • benefitní karta e-Benefity – min. 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek při narození dítěte
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • Kontrola kvality vozů v lakovně.
  • Řešení závad podle technické dokumentace.
  • Práce na 3 směny.

Předpoklady:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou technického zaměření.
  • Orientace v technické dokumentaci.
  • Znalost práce na PC. 
  • Dobré komunikační schopnosti.

Nabízíme:

  • Dobré finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod
  • 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední a noční směnu a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • SŠ s maturitou / VŠ technické či ekonomické zaměření
  • technická a obchodní komunikativní znalost anglického jazyka
  • znalost projektového řízení
  • praxe v oblasti nákupu nebo prodeje výhodou
  • dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
  • multi-tasking, samostatnost, zodpovědnost
  • velmi dobrá znalost MS Office
  • pozitivní myšlení, proaktivnost a schopnost pracovat v týmu
  • časová flexibilita
  • ochota cestovat i mimo ČR

Náplň práce:

  • řízení projektu Make or Buy v nákupní komoditě Steel
  • aktivní vyhledávání nových potencionálních dodavatelů v regionu Evropa
  • realizace výběrových řízení dle standardů Iveco
  • obchodně-technická a cenová jednání s dodavateli
  • vypracování ekonomických a nákladových analýz
  • reporting s centrálním útvarem Iveco Group Purchasing

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu určitou
  • motivující finanční ohodnocení
  • příspěvek na stravování a další benefity
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • Obsluha ohraňovacích lisů.
  • Ohýbání dílů na ohraňovacích lisech.
  • Práce v nepřetržitém provoze.

Předpoklady:

  • Výhodou SŠ s maturitou nebo SOU s výučním listem - strojní/technické zaměření
  • Znalost výkresové dokumentace

Nabízíme:

  • zajímavé finanční ohodnocení a bonusový program
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek při narození dítěte
  • vitamínový a pitný režim
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • Údržba strojů a zařízení.
  • Instalace rozvodů.
  • Práce ve třísměnném provozu.

     

Předpoklady:

  • Vyučení v oboru elektro, SŠ s maturitou výhodou.
  • Zákon 250/2021, nařízení vlády 194/2022 Sb. (dříve Vyhláška č. 50).
  • Spolehlivost a odpovědný přístup.
  • Výhodou praxe, není ale podmínkou. Zapracujeme Vás.

     

Nabízíme:

  • odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek při narození dítěte
  • vitamínový a pitný režim
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • zajištuje kompletní náborový proces, sledování interního plánu náboru, realizace výběrových řízení
  • spolupracuji při výběru kandidátů s hiring manažery a technickými trenéry
  • spolupracuje s personálními agenturami v oblasti náboru zaměstnanců, sledování trendu trhu práce
  • připravuje inzerci volných pracovních míst na různých pracovních portálech a médiích a zajišťuje jejich správu
  • pracuje s databází kandidátů, případně aktivně vyhledává kandidáty, realizuje pohovory
  • připravuje týdenní a měsíční reporty podle pokynů nadřízeného
  • spolupracuje při organizaci firemních akcí a zapojuje se do HR projektů
  • účastní se veletrhů práce či obdobných událostí
  • provádí administrativní činnost v oboru personalistiky

Předpoklady:

  • vzdělání v oblasti personalistiky, ať už středoškolské nebo vysokoškolské výhodou
  • znalost Zákoníku práce
  • praxe v oblasti personalistiky či náboru zaměstnanců
  • komunikativní znalost anglické jazyka (B1)
  • výborné komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup
  • znalost práce na PC, zejména MS Excel
  • ŘP sk. B výhodou

Nabízíme:

  • odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • pružnou pracovní dobu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • jedná se o agenturní pozici

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • Kontrola kvality produktu v souladu s výrobními postupy a procesy (včetně výstupní kontroly /PDI).
  • Komunikace definic, neshod a opatření s dceřiným závodem.
  • Včasné řešení odchylek v definici vozu, zjištěných neshod dle metod a nástrojů kvality.
  • Spolupráce při řízení / sledování závad na Quality Gate s dceřiným závodem.
  • Využívání nástrojů kvality.
  • Spolupráce se všemi odděleními Iveco Bus.

Předpoklady:

  • Středoškolské, avšak ideálně vysokoškolské vzdělání, technického směru.
  • Zkušenosti se zajišťováním kvality.
  • Znalosti standardních i moderních nástrojů a metod pro zlepšování kvality.
  • Podmínkou dobrá znalost angličtiny (B2), př. i italštiny (B1) - denní spolupráce se zahraničními kolegy.
  • Dobrá znalost práce na PC (Excel, Power Point), výhodou SAP.
  • Analytické schopnosti.
  • Komunikační a prezentační schopnosti.

Nabízíme:

  • Odpovídající finanční ohodnocení.
  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu.
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc.
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně.
  • Benefitní karta e-Benefity – min.2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu.
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení. 

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • komunikovat s dealery, autorizovanými servisy, případně s klíčovými zákazníky za účelem zvyšování prodeje a zvýšení kvality poskytovaných servisních služeb IVECO SERVICES pro TRUCK
  • podílet se na implementaci nových servisních služeb ve spolupráci s dealery a interními odděleními společnosti a rozvíjet znalosti dealerské/servisní sítě o poskytovaných servisních službách
  • budovat a podporovat spolupráci v rámci týmu poprodejních služeb (Customer Service) na trhu a s centrálním týmem Service Solution s cílem zlepšení procesu poskytovaných servisních služeb
  • zajišťovat administrativní proces při uzavírání smluv

Vaše předpoklady:

  • SŠ vzdělání – technického případně ekonomického směru
  • znalost práce na PC (MS Office)
  • znalost anglického jazyka (B2)
  • komunikativnost, proaktivita, pečlivost a důslednost
  • pozice je vhodná i pro absolventy
  • schopnost a ochota cestovat CZ/SK (řidičský průkaz sk. B)

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • příspěvek na stravování a další benefity
  • možnost částečného/úplného homeoffice
  • místo výkonu práce Praha
  • agenturní pozice

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Co od Vás požadujeme:

  • SŠ/VŠ v automotive, strojírenství nebo příbuzných oborech
  • 5 let zkušenosti v servisu užitkových vozidel
  • anglický jazyk komunikativně pro každodenní využití, znalost dalšího evropského jazyka je výhodou
  • zkušenost s vedením a rozvojem týmu
  • vynikající komunikační schopnosti
  • samostatnost v řešení úkolů a problémů
  • technické myšlení
  • řidičský průkaz sk. D

Co bude náplní Vaší práce:

  • vést interní výjezdový tým servisních techniků
  • organizovat práci mechaniků, autoelektrikářů a diagnostiků
  • komunikovat se zákazníky, zajišťovat opravy a dělat statistiky
  • poskytovat technickou podporu dealerům
  • spolupracovat s klíčovými zákazníky a centrálními odděleními za účelem posouzení problémů v oblasti kvality
  • zajišťovat kompletní servis předváděcích vozidel včetně technické pomoci při komerčních akcích
  • vést servisní tým včetně plánu rozvojových aktivit a školení

Co na oplátku nabízíme my Vám:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • motivující finanční ohodnocení
  • pružnou pracovní dobu
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Benefitní karta e-Benefity – min. 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Vaše předpoklady:

  • VŠ vzdělání v technickém oboru
  • komunikativní znalost anglického jazyka (úroveň B2)
  • znalost práce v CAD systémech, Catia V5 výhodou
  • 2 roky praxe na obdobné pozici výhodou, či zkušenosti v rámci zpracování/moderování FMEA
  • zkušenost s vedením pracovních porad a schůzek výhodou
  • velmi dobrá znalost MS Office zejména Excel

Náplň práce:

  • moderace různých typů FMEA (zejména konstrukční), včetně úzké spolupráce s výrobou, vývojem a dalšími odděleními napříč výrobním závodem
  • zajištění správné aplikaci metodiky FMEA a to dle interních pravidel a standardů IVECO
  • podpora součinnosti týmu a prosazování metodiky
  • spolupodílení se na finálním stavu designu výrobku a eliminace rizik budoucího výrobku vycházejících z DFMEA aktivit
  • zajištění školení pro skupinu
  • sběr a zapracování zkušeností z výrobních/vývojových procesů a poskytování podpory při snižování rizik monitorovaných výrobků
  • organizace a administrace zápisů z jednotlivých jednání a koordinace DFMEA aktivity

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu, školení
  • motivující finanční ohodnocení
  • pružnou pracovní dobu
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Benefitní karta e-Benefity – min. 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Vaše předpoklady:

  • SŠ/VŠ technické či ekonomické zaměření
  • praxe – v nákupu nebo zásobování (zkušenosti s některým skladovým IT/ERP systémem)
  • komunikativní znalost angličtiny (min. úroveň B1)
  • pokročilou znalost práce na PC – práce s daty, kontingenční tabulky, běžné funkce, prezentace, znalost programu Access a SAP výhodou
  • znalost skladového hospodářství výhodou
  • schopnost pracovat v týmu, technická preciznost, ochota učit se novým věcem a vytrvalost při řešení pracovních úkolů
  • řidičský průkaz sk. B výhodou

Náplň práce:

  • podpora v oblasti nákupu pro stavbu nových vozů - prototypů
  • podpora v oblasti skladového hospodářství v rámci vývoje nových vozů
  • spolupráce s ostatními lokacemi při nastavování procesů
  • výběr vhodných dodavatelů pro nákup matriálu na prototypové vozy
  • objednávání materiálu, zařízení a externích služeb
  • vystavování objednávek v SAP systému (dle nákupních požadavků a technické dokumentace)
  • evidence materiálu / skladu (práce s databází Access)
  • spolupráce, komunikace a sdílení informací s mezinárodním vývojovým týmem

Nabízíme:

  • stabilní tým ve společnosti s více jak 125letou tradicí
  • motivující finanční ohodnocení
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • benefitní karta e-Benefity min. 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • pružnou pracovní dobu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek při narození dítěte
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Vyučení ve strojním/technickém oboru 
  • Výhodou znalost výkresové dokumentace
  • Dvousměnný provoz.

Náplň práce:

  • Montáž komponentů při výrobě autobusů na montážní lince, dokončovací dílně apod.

Nabízíme:

  • Dobré finanční ohodnocení a zajímavé benefity.
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • Obsluha automatizovaného systému v lakovně.
  • Řešení poruch.
  • Komunikace s mistry lakovny a s obsluhou pracovních strojů.

Předpoklady:

  • Vyučení technického směru, SŠ s maturitou výhodou.
  • Výhodou zkušenost s obsluhou NC strojů.
  • Odpovědnost za kvalitu práce.
  • Spolehlivost.
  • Schopnost práce v třísměnném provoze.

Nabízíme:

  • Motivující finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední, noční směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Benefitní karta e-Benefity – min.2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • Svařování černého a ferozinkového materiálu (plechy, profily).
  • Práce ve třísměnném provozu.

Předpoklady:

  • Svářecí průkaz CO2.
  • Praxe výhodou, není podmínkou.
  • Výhodou znalost výkresové dokumentace.

Nabízíme:

  • zajímavé finanční ohodnocení a bonusový program
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek při narození dítěte
  • vitamínový a pitný režim
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Co požadujeme:

  • ideálně vysokoškolské vzdělání v oboru strojírenství nebo elektrotechniky, ale nepohrdneme ani šikovným člověkem se střední školy a zkušeností v oboru (min. 2 roky)
  • domluvit se v anglickém jazyce (min. úroveň B1)
  • pokročilou znalost práce na PC – práce s daty, kontingenční tabulky, běžné funkce, prezentace, základy programování
  • zároveň znalost automobilových datových sběrnic CAN, LIN apod. by byla výhodou
  • odborná způsobilost k výkonu činnosti v elektrotechnice podle NV č.194/2022 Sb. – výhodou
  • schopnost pracovat v týmu, technická preciznost, ochota učit se novým věcem a vytrvalost při řešení pracovních úkolů
  • řidičský průkaz sk. B

Co budete dělat:

  • přípravu, realizaci a vyhodnocení testů a měření, to znamená ověřovat, zda výrobek funguje tak, jak byl navržen
  • administrativní činnost spojenou s testováním – zpracování požadavků, naplánování testů, vypracování zkušebních protokolů
  • ověřovat funkčnost a ladění SW na prototypových vozech
  • sdílet informace s mezinárodním týmem specialistů a spolupracovat s kolegy ze zkušebny a konstrukce
  • prezentovat výsledky a podporovat vývoj nových produktů

Co nabízíme my:

  • možnost podílet se na vývoji nejnovějších autobusů a moderních technologií
  • stabilní tým ve společnosti s více jak 125letou tradicí
  • odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • benefitní karta e-Benefity min. 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • pružnou pracovní dobu popř. po zapracování home office
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek při narození dítěte
  • vitamínový a pitný režim
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Specialista pro rozvoj a vzdělávání aktivně spolupracuje:

  • při tvorbě systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců společnosti
  • na mapování, analýze a nastavení procesů vzdělávání
  • podle pokynů nadřízeného a ve spolupráci s manažery či vedoucími zaměstnanci vytváří plány vzdělávání, zabezpečuje jejich implementaci, vyhodnocuje jejich efektivnost a definuje následné kroky
  • sleduje a monitoruje legislativní požadavky
  • zabezpečuje evidenci plánů a zrealizovaných školení v HRIS
  • spolupracuje s interními a externími školiteli a lektory, vede jejich databázi
  • vyhledává podle potřeby nové externí školící a vzdělávací společnosti
  • podílí se na různých HR projektech,
  • spolupracuji při vytváření příslušného rozpočtu a sleduje jeho čerpání
  • pečuje o rozvoj výuky jazyků na pracovišti
  • připravuje různé reporty pro vedení

Co očekáváme:

  • vzdělání v oblasti HR, andragogiky, ekonomie, ať už středoškolské nebo vysokoškolské výhodou
  • orientace v oblasti personalistiky a zkušenosti z oboru jsou výhodou
  • komunikativní znalost anglického jazyka (min. úroveň B1)
  • silné organizační schopnosti, inovativní přístup, prezentační dovednosti
  • znalost práce na PC, zejména MS Excel
  • ŘP sk. B výhodou

Nabízíme:

  • odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • pružnou pracovní dobu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • jedná se o agenturní pozici
  • nástup možný 1.1.2024

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • středoškolské vzdělání s maturitou technického zaměření
  • odborné znalosti v daném oboru (strojírenství, elektrotechnika, opravárenství)
  • praxe v údržbě strojů a zařízení
  • základní znalost anglického jazyka (úroveň min. A2)
  • časová disponibilita (výrobní zařízení pracuje ve třísměnném režimu)
  • analytické schopnosti a rychlé rozhodování
  • zvládání stresových situací
  • ŘP skupiny B

Náplň práce:

  • řízení externích dodavatelů servisu a oprav strojů pro celý výrobní závod ve Vysokém Mýtě
  • ve spolupráci s mistry údržby organizuje opravy a havarijní opravy klíčových strojů při účasti externích dodavatelů
  • spolupodílí se na správě systému řízení údržby (Profylax)
  • vede archiv technické dokumentace strojů
  • připravuje podklady pro interní a externí audity
  • vede evidenci investičního strojního majetku (zakládá technické údaje, podílí se na aktivaci majetku)
  • řídí evidenci a uložení náhradních strojních dílů ve skladech
  • zastupuje vedoucího centrální údržby v případě jeho nepřítomnosti

Lokalita pracoviště:

  • Vysoké Mýto

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • motivující finanční ohodnocení
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • benefitní karta e-Benefity – min. 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění ve výši 500 Kč měsíčně po zkušební době
  • příspěvek při narození dítěte ve výši 5 000 Kč
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplní práce bude:

  • podílet se na řízení a koordinaci komplexních procesů dle korporátních a legislativních požadavků
  • hledat a navrhovat zefektivnění procesů v rámci oddělení
  • připravovat podklady a spolupracovat s auditory
  • poskytovat součinnosti při měsíčních a ročních uzávěrkách
  • komunikovat s dodavateli/odběrateli při řešení problematických položek na saldech AP/AR
  • zajistit bezproblémový přechod na nový účetní systém
  • vést tým podřízených, včetně rozdělování úkolů v rámci týmu

Co byste měl/a splňovat:

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • aktivní znalost systému SAP
  • komunikativní znalost anglického jazyka (úroveň B2)
  • velmi dobrou znalost českých účetních standardů
  • znalost daňových zákonů a vyhlášek
  • samostatnost a rozhodnost
  • zkušenosti s vedením lidí

Co budete mít od nás:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • benefitní karta e-Benefity min. 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek při narození dítěte
  • vitamínový a pitný režim
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance pružnou pracovní dobu

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • Řízení a organizace práce podřízených (7 lidí).
  • Plánování a zabezpečování kontroly dodávek v rámci odd. vstupní kvality.
  • Stanovování postupů kontrol, záznamů a uvolnění dílů.
  • Spolupráce na řízení reklamování neshodných dodávaných dílů, komunikace s dodavateli a příjem opatření k nápravě.
  • Analýzy nakupovaných neshodných dílů z výroby.
  • Odpovědnost za řízení opatření k nápravě u dodavatelů. 

Předpoklady:

  •  Vysokoškolské vzdělání strojního zaměření, příp. SŠ.
  • Znalost norem systémů jakosti ISO 9000.
  • Dobrá komunikace v AJ slovem a písmem.
  • Znalost práce na PC (MS Office, výhodou SAP, Teams).
  • Řídící zkušenosti.
  • Dobré organizační a komunikační schopnosti.
  • Odolnost proti stresu.

Lokalita pracoviště:

  • Vysoké Mýto

Nabízíme:

  • Motivující finanční ohodnocení 
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Benefitní karta e-Benefity – min. 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

 

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • student/ka VŠ, výhodou technické zaměření (strojní, elektro)
  • samostatnost, pečlivost
  • zodpovědný přístup
  • znalost práce na PC, zejména MS Office
  • ochota odpracovat 1-3 dny v týdnu
  • znalost AJ - alespoň B1

Náplň práce:

  • Pomoc při přípravě technických školení školiteli jako např.: tvorba prezentací v českém a anglickém jazyce, tvorba a editace videí, diagnostika vozidel, příprava učebny a dílny před školením.
  • Později samostatná příprava kompletního školení na dané téma.

Nabízíme:

  • Získání nových zkušeností v placeném Trainee programu a ověření si, jaká práce tě baví.
  • Možnost naplánovat si pracovní dobu dle tvých možností (min. 1 den v týdnu).
  • Samostatná práce min. na 6 měsíců.
  • Možnost seberozvoje v dané oblasti.
  • Spolupráce v dobrém týmu specialistů.
  • Možná spolupráce po ukončení studia.

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Potřebujete, poradit? Nenašli jste vhodné místo? Kontaktujte nás

V případě zájmu o volné pracovní pozice využijte kontaktní formulář nebo kontaktujte přímo naše personalistky:

 

Monika Tesařová

Monika Tesařová

Recruitment specialist
tel.: +420 465 452 121+420 739 584 750
e-mail: monika.tesarova@ivecogroup.com
Klára Chlebounová

Klára Chlebounová

Recruitment specialist
tel.: +420 465 452 122, +420 739 586 029
e-mail: klara.chlebounova@ivecogroup.com