Nabídka volných pozic

Přijmeme do týmu nové kolegy a kolegyně. Staňte se součástí IVECO BUS a pošlete nám svůj životopis ještě dnes!

Stačí jen nastoupit!

Již 125 let se specializujeme na výrobu a vývoj dopravních prostředků.

Nabízíme pracovní příležitosti absolventům technicky zaměřených škol a zručným odborníkům z oblasti automotive. Vítáme také zkušené konstruktéry, kteří by se s námi podíleli na vývoji. Níže naleznete aktuální volné pozice.

Náplň práce:

  • poskytuje pokročilou technickou pomoc servisní síti IVECO, prodejcům a zákazníkům
  • v případě potřeby řeší technické problémy v terénu
  • informuje o závadách a problémech zjištěných v terénu a předává informace zejména na oddělení IVECO THD, kvality a oddělení konstrukce
  • zajišťuje odstranění závady v oblasti elektro
  • zajišťuje opravu předváděcích vozů a jejich pojízdnost
  • zajišťuje speciální přizpůsobení autobusů po výrobě (Infotainment, Ticketing, Fleet management systémy a podobně) dle specifikace zákazníka

Předpoklady:

  • vyučení v oboru elektro
  • technická znalost autobusu, vč. schopnosti diagnostikovat závadu v oblasti elektro
  • zkušenosti s diagnostickými systémy motorových vozidel
  • znalost výkresové dokumentace
  • specifické znalosti o hlavních komplexních systémech autobusu
  • zájem o elektromobilitu
  • technické myšlení a samostatné řešení problémů
  • odborná způsobilost k výkonu činnosti v elektrotechnice podle NV č.194/2022 Sb. - výhodou
  • základní komunikace v AJ – zejména čtení a porozumění technickým informacím
  • ochota cestovat

Nabízíme:

  • motivující finanční ohodnocení
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek při narození dítěte
  • vitamínový a pitný režim
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • montáž informačního systému do autobusů
  • zkoušení funkčnosti systému elektroinstalace ve vozech na montážní lince nebo dokončovací dílně
  • možnost i pro absolventy 

Předpoklady:

  • vyučení v oboru, středoškolské vzdělání s maturitou výhodou
  • výhodou praxe v oboru elektro
  • spolehlivost a zodpovědnost
  • práce ve 2 směnách

Nabízíme:

  • odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek při narození dítěte
  • vitamínový a pitný režim
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Vyučení v oboru výhodou
  • Výhodou praxe 
  • Práce ve 2 směnách

Náplň práce:

  • Montáž komponentů při výrobě autobusů na montážní lince nebo dokončování.

Nabízíme:

  • Odpovídající finanční ohodnocení 
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • zodpovědnost za definování a implementaci nákupní strategie v komoditě CABS na úrovni všech výrobních závodů BUS
  • správa portfolia cca 100 dodavatelů v oblastech: plastových dílů (externí i interní), akustických a tepelných izolací, filtrů
  • realizace výběrových řízení nových dodavatelů dle standardů Iveco i v oblasti nových projektů I resourcingů
  • samostatné vedení obchodně-technických a cenových jednání s dodavateli
  • koordinace aktivit s kolegy v oddělení Nákupu v ČR i ve Francii
  • podpora logistiky a kvality všech výrobních závodů
  • vyřízení administrativních úkonů spojených se zpracováním nákupních požadavků, aktualizací objednávek, faktur, případně zpracování ekonomických a nákladových analýz

Předpoklady:

  • SŠ s maturitou / VŠ technické či ekonomické zaměření
  • technická a obchodní komunikativní znalost anglického jazyka, znalost francouzského jazyka výhodou
  • znalost projektového řízení
  • praxe v oblasti nákupu nebo prodeje výhodou
  • dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
  • multi-tasking, samostatnost, zodpovědnost
  • velmi dobrá znalost MS Office
  • pozitivní myšlení, proaktivnost a schopnost pracovat v týmu
  • časová flexibilita
  • ochota cestovat i mimo ČR

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • motivující finanční ohodnocení
  • pružnou pracovní dobu
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Benefitní karta e-Benefity – min.2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • tvorba výkresové dokumentace zejména konstrukční prvky karoserie a podvozku autobusu a to vše v CAD systému
  • tvorba seznamu dílů do kusovníků
  • aktivní zapojení do vývojového týmu
  • komunikace s odděleními v rámci společnosti a zároveň s externími dodavateli

Předpoklady:

  • VŠ vzdělání v oboru strojírenství, případně SŠ vzdělání + 3 roky praxe v oboru – znalost procesů, čtení výkresové dokumentace
  • znalost práce v CAD systémech, Catia V5 výhodou
  • aktivní práce na PC, zejména MS Office
  • znalost anglického jazyka (úroveň B1)
  • týmová spolupráce a zodpovědný přístup
  • schopnost komunikace

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • motivující finanční ohodnocení
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • pružnou pracovní dobu
  • po zapracování možnost občasné práce z domu
  • benefitní karta e-Benefity – min. 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek při narození dítěte
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance
  • nástup možný od 01.01.2024

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • SŠ vzdělání elektro + 3 roky praxe v oboru (znalost procesů, čtení výkresové dokumentace), VŠ vzdělání v oboru elektro
  • znalost práce v CAD systémech, Catia V5 výhodou
  • aktivní práce na PC, zejména MS Office
  • znalost anglického jazyka (úroveň B1)
  • týmová spolupráce a zodpovědný přístup
  • schopnost komunikace

Náplň práce:

  • tvorba výkresové dokumentace, zejména konstrukční prvky karoserie a podvozku autobusu, a to vše v CAD systému
  • tvorba seznamu dílů do kusovníků
  • aktivní zapojení do vývojového týmu
  • komunikace s odděleními v rámci společnosti a zároveň s externími dodavateli

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • motivující finanční ohodnocení
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • benefitní karta e-Benefity – min. 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění ve výši 500 Kč měsíčně po zkušební době
  • příspěvek při narození dítěte ve výši 5 000 Kč
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

 

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  •  koordinuje systém bezpečnosti práce v rámci výrobního závodu
  •  vypracovává a aktualizuje postupy v oblasti bezpečnosti práce a sleduje jejich dodržování
  •  identifikuje potenciální nebezpečí, vyhodnocuje rizika, zajišťuje kategorizaci prací
  •  vyhodnocuje příčiny a okolnosti pracovních úrazů 

Předpoklady:

  •  SŠ vzdělání s maturitou, případně VŠ vzdělání
  •  praxe v oblasti bezpečnosti práce
  • odborná způsobilost v prevenci rizik výhodou
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni výhodou
  • znalost práce na PC (Excel, Powerpoint)
  • samostatnost, smysl pro spolupráci 

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek při narození dítěte
  • vitamínový a pitný režim
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

 

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • administrativní a organizační činnosti v oblasti správy vybraných administrativních objektů společnosti
  • příprava podkladů pro plán investic a rozpočtů v oblasti správy budov a vybraných služeb včetně koordinace realizace schválených investičních aktivit
  • samostatné jednání a komunikace s externími dodavateli služeb, sledování plnění dohodnutých pravidel a kritérií spokojenosti zákazníka
  • vyhledávání nových dodavatelů ve svěřených oblastech a přinášení oblastí na zlepšení
  • podílení se na tvorbě a naplňování strategie společnosti ve svěřené oblasti správy majetku a řízení vybraných služeb (například oblast péče o zaměstnance, stravování, zajišťování překladatelské činnosti,
  • podílení se na přípravě a organizaci akcí pro veřejnost i zaměstnance

Vaše předpoklady:

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru
  • organizační schopnosti, komunikační dovednosti, pečlivost
  • požadujeme znalost MS Office - Excel na vysoké úrovni
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (B2)
  • týmová spolupráce, zodpovědnost a inovativní přístup

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • motivující finanční ohodnocení
  • pružnou pracovní dobu
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Benefitní karta e-Benefity – min.2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • VŠ vzdělání v oblasti IT, cca 10 let praxe v IT v automotive a 5 let ve vedoucí pozici
  • zkušenosti s řízením projektů
  • vysoká úroveň znalosti SAP R/3 nebo S4/Hana, zejména výrobních aplikací
  • znalost anglického jazyka na profesionální úrovni (C1)
  • týmová spolupráce, zodpovědnost a inovativní přístup

Náplň práce:

  • řídí a koordinuje ICT projekty v oblasti systémů a infrastruktury (PC, správa LAN a kybernetická bezpečnosti), vč. definování priorit projektů v souladu s potřebou společnosti
  • spravuje celou oblast IT systémů ve výrobním závodu i v rámci ostatních ředitelství
  • definuje a realizuje strategii pro udržení ICT systémů v souladu s obchodními potřebami a novými technologiemi
  • řídí transformaci současných systémů za účelem jejich modernizace
  • vyjednává smlouvy s externími dodavateli ICT

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • motivující finanční ohodnocení
  • pružnou pracovní dobu
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Benefitní karta e-Benefity – min.2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • koordinovat auditní projekty napříč společnostmi Iveco Group (Česká republika, Německo, Rakousko, Pobaltí, Rumunsko, Polsko a další země CEE)
  • plánovat, organizovat a řídit interní audity
  • poskytovat informace o rozsahu auditu, personálních požadavcích a dalších úkolech
  • připravit a zkontrolovat závěrečnou zprávu auditu a připravit doporučení jak pro vrcholové vedení, tak pro dealery
  • nezávisle a efektivně řídit více projektů najednou
  • pomáhat s rozvojem méně zkušených interních auditorů

Vaše předpoklady:

  • VŠ vzdělání v ekonomickém oboru
  • praxe min. 6 let auditorské činnosti v nadnárodním prostředí nebo „Velké čtyřce“
  • komunikativní znalost anglického, německého a českého jazyka min. B2
  • ochota cestovat (předpoklad 50% pracovní doby)
  • analytické schopnosti, řešení problémů a zvládání konfliktních situací
  • výborné komunikační dovednosti

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • motivující finanční ohodnocení
  • pružnou pracovní dobu
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc

Místo výkonu práce: v Praze, Vysokém Mýtě nebo Varšavě.

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Výhodou vyučení ve strojním oboru.
  • Jeřábnický a vazačský průkaz.

Náplň práce:

  • Navážení do sestavy skeletů vozů ve svařovně.
  • Manipulace s podvozky, bokem a se střechou autobusu.
  • Práce ve 3 směnách.

Nabízíme:

  • Dobré finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední, noční směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Benefitní karta/ e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • práci v mezinárodním prostředí, kde získáte zkušenosti z oblasti automotive
  • stabilní společnost s více jak 125letou tradicí
  • výsledky své práce uvidíte v reálném životě
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • pružnou pracovní dobu a možnost občasné práce z domu
  • benefitní karta e-Benefity – min. 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění ve výši 500 Kč měsíčně po zkušební době
  • příspěvek při narození dítěte
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Jaké znalosti a dovednosti očekáváme?

  • zkušeného profesionála z oboru, nebo VŠ vzdělání v oboru strojírenství, a to i bez praxe, nebo SŠ vzdělání s minimálně 3letou praxí. Tomu bude odpovídat pracovní zařazení a ohodnocení
  • schopnost samostatné práce v CAD programech, ideálně v Catia V5, ale můžeme Vás zapracovat, pokud jste zvyklý pracovat v jiném 3D modelovacím programu
  • znalost anglického jazyka tak, abyste se dokázal domluvit s kolegy ze zahraničí
  • schopnost rychle se učit a adaptovat ve strojírenských systémech (Design Office)
  • chuť na sobě pracovat a zdokonalovat se

Co bude náplní práce?

  • každodenní tvorba 3D modelů a sestav v CAD software CATIA V5
  • odpovědnost za návrh, vývoj a vydání konstrukční dokumentace určité části autobusu vozidel
  • vývoj a uvedení do výroby svěřené části autobusu
  • tvorba technického řešení na prototypech vozidla
  • komunikace a spolupráce s externími kolegy
  • budete součástí týmu, který pracuje na zajímavých projektech

Patříme ve výrobě meziměstských autobusů mezi světové jedničky. Máte srdce i duši technika, jste spolehlivý, důsledný, dokážete pracovat v týmu a chcete se ve tomto oboru realizovat? Přidejte se k nám!

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Co bude součástí Vaší náplně práce?

  • odpovědnost za návrh a vydání konstrukční dokumentace pro elektrobusy
  • spolupráce na vývoji vodíkového autobus
  • samostatná práce na vývoji a aplikaci nejmodernějších bezpečnostních a asistenčních systémů (ADAS)
  • komunikace s dalšími oddělením v rámci společnosti jako je: vývoj, zkušebna, výroba

Jaké znalosti a dovednosti očekáváme?

  • SŠ nebo VŠ vzdělání v oboru elektro
  • 3 roky praxe v oboru – znalost procesů, čtení výkresové dokumentace
  • schopnost samostatné práce v CAD programech, ideálně v Catia V5, ale můžeme Vás zapracovat, pokud jste zvyklý pracovat v jiném 3D modelovacím programu
  • znalost anglického jazyka tak, abyste se dokázal domluvit s kolegy ze zahraničí
  • schopnost rychle se učit a adaptovat ve strojírenských systémech (Design Office)
  • chuť na sobě pracovat, zdokonalovat se a ochota pracovat v týmu kolegů

Co Vám můžeme nabídnout?

  • práci v mezinárodním prostředí, kde získáte zkušenosti z oblasti automotive
  • výsledky své práce uvidíte v reálném životě
  • pružnou pracovní dobu a možnost občasné práce z domu
  • motivující finanční ohodnocení a širokou škálu zaměstnaneckých výhod (zejména 5 dní dovolené navíc, příspěvek na penzijní připojištění ve výši 500 Kč měsíčně po zkušební době, příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení, příspěvek při narození dítěte, pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • benefitní karta e-Benefity – min. 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou technického zaměření.
  • Orientace v technické dokumentaci.
  • Znalost práce na PC. 
  • Dobré komunikační schopnosti.

Náplň práce:

  • Kontrola kvality vozů v lakovně.
  • Řešení závad podle technické dokumentace.
  • Práce na 3 směny.

Nabízíme:

  • Dobré finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod
  • 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední a noční směnu a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • broušení, tmelení a lakování autobusů
  • příprava povrchu pod vrchní lak
  • nástřik laku
  • obsluha stříkacích robotů

Předpoklady:

  • vyučení v oboru nebo praxe v lakování 
  • spolehlivost
  • práce ve třísměnném provozu

Nabízíme:

  • odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek při narození dítěte
  • vitamínový a pitný režim
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Komunikativní znalost anglického jazyka.
  • Znalost MS Office; výhodou SAP, TAS, Digi Archiv.
  • Znalost projektového řízení.
  • Dobré komunikační a vyjednávací schopnosti.
  • Samostatnost, zodpovědnost.
  • Odolnost vůči stresu.

Náplň práce:

  • Řeší operativní logistické problémy ve svěřeném úseku – dodávky vozů a dílů do partnerského závodu.
  • Sleduje plnění dodávek nakupovaných i vyráběných dílů.
  • Na denní bázi komunikuje v AJ s týmem partnerského závodu.
  • Poskytuje týmu partnerského závodu podporu.
  • Vytváří a předává dodavatelům programy zásobování.

Nabízíme:

  • Odpovídající finanční ohodnocení.
  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu.
  • Zajímavý bonusový program.
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně.
  • 5 dní dovolené navíc..
  • Benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu.
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Příspěvek při narození dítěte.
  • Vitamínový a pitný režim.

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • SŠ s maturitou / VŠ technické či ekonomické zaměření
  • technická a obchodní komunikativní znalost anglického jazyka
  • znalost projektového řízení
  • praxe v oblasti nákupu nebo prodeje výhodou
  • dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
  • multi-tasking, samostatnost, zodpovědnost
  • velmi dobrá znalost MS Office
  • pozitivní myšlení, proaktivnost a schopnost pracovat v týmu
  • časová flexibilita
  • ochota cestovat i mimo ČR

Náplň práce:

  • řízení projektu Make or Buy v nákupní komoditě Steel
  • aktivní vyhledávání nových potencionálních dodavatelů v regionu Evropa
  • realizace výběrových řízení dle standardů Iveco
  • obchodně-technická a cenová jednání s dodavateli
  • vypracování ekonomických a nákladových analýz
  • reporting s centrálním útvarem Iveco Group Purchasing

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu určitou (30.12.2023)
  • motivující finanční ohodnocení
  • příspěvek na stravování a další benefity
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Min. vzdělání SOU s výučním listem.
  • Výhodou dle §11 zákona 133/85 Sb. (preventista požární ochrany, TPO,OZO) nebo odborná způsobilost dle §32 Vyhl. MV č. 246/2001 Sb.
  • Řidičský průkaz skupiny C, výhodou sk. D.
  • Spolehlivost.

Náplň práce:

  • Zodpovídá za údržbu a opravy přidělených prostor.
  • Zodpovídá za údržbu a opravy přidělené techniky a věcných prostředků PO.
  • Zodpovídá za plnění úkolů na úseku prevence /audit pracovišť, dozor při svařování apod.)
  • Kontrola a provádění testů požárně bezp. zařízení ve firmě.
  • Účast na likvidaci všechy typů události ve firmě.
  • Účast na odborné přípravě a výcviku požadaného velitelem jednotky.

Lokalita pracoviště:

  • Vysoké Mýto

Nabízíme:

  • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • Dobré finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Benefitní karta e-Benefity -  2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • Údržba strojů a zařízení.
  • Instalace rozvodů.
  • Práce ve třísměnném provozu.

     

Předpoklady:

  • Vyučení v oboru elektro.
  • Vyhláška č. 50.
  • Spolehlivost.
  • Výhodou praxe, není ale podmínkou.

     

Nabízíme:

  • odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek při narození dítěte
  • vitamínový a pitný režim
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Co bude náplní Vaší práce:

  • v rámci nákupního oddělení zajišťovat propojení a komunikaci nákupních komodit s projektovým týmem (platformou) a s ostatními odděleními pro nové projekty i pro normal running activity
  • koordinovat nákupní činnosti, sledování a vyhodnocování výběrových řízení podle zadaných ukazatelů, v souladu s načasováním nových projektů a obchodními cíli společnosti
  • prosazování návrhů a strategií nákupu v projektovém týmu
  • tvorba a realizace plánu rozpočtu v návaznosti na strategické cíle
  • sledovat, analyzovat a řídit technické změny nakupovaných dílů v souladu s nákladovými a termínovými cíly. Týká se změn z důvodů úspor nákladů, zlepšování kvality, řízení phase-out nakupovaných dílů
  • vedení a rozvoj mezinárodního týmu 6 lidí, kontrolu provedené práce, hodnocení a zpětnou vazbu, řešení personálních otázek, vedení pravidelných porad týmu
  • odpovědnost za dosažení výsledků oddělení, koordinace, podpora a komunikace nákupní strategie, pravidelný reporting KPI´s nákupu (cena, kvalita, dodací termíny) a akce pro neustálé zlepšování v této oblasti

Co od Vás požadujeme:

  • VŠ vzdělání
  • praxi na obdobné vedoucí pozici v daném oboru
  • znalost nákupních a projektových procesů a nástrojů
  • komunikativní znalost anglického jazyka – C1, znalost francouzského jazyka výhodou
  • nutnost samostatnosti, schopnost rozhodovat se, leadership a problem solving
  • znalosti systému SAP výhodou
  • znalost a práce v ERP systému, výhodou SAP, MS Office
  • ŘP sk. B

Co na oplátku nabízíme my Vám:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • motivující finanční ohodnocení
  • pružnou pracovní dobu
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Benefitní karta e-Benefity – min.2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • komunikovat s dealery, autorizovanými servisy, případně s klíčovými zákazníky za účelem zvyšování prodeje a zvýšení kvality poskytovaných servisních služeb IVECO SERVICES pro TRUCK
  • podílet se na implementaci nových servisních služeb ve spolupráci s dealery a interními odděleními společnosti a rozvíjet znalosti dealerské/servisní sítě o poskytovaných servisních službách
  • budovat a podporovat spolupráci v rámci týmu poprodejních služeb (Customer Service) na trhu a s centrálním týmem Service Solution s cílem zlepšení procesu poskytovaných servisních služeb
  • zajišťovat administrativní proces při uzavírání smluv

Vaše předpoklady:

  • SŠ vzdělání – technického případně ekonomického směru
  • znalost práce na PC (MS Office)
  • znalost anglického jazyka (B2)
  • komunikativnost, proaktivita, pečlivost a důslednost
  • pozice je vhodná i pro absolventy
  • schopnost a ochota cestovat CZ/SK (řidičský průkaz sk. B)

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • příspěvek na stravování a další benefity
  • možnost částečného/úplného homeoffice
  • místo výkonu práce Praha
  • agenturní pozice

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Vyučení ve strojním/technickém oboru 
  • Výhodou znalost výkresové dokumentace
  • Dvousměnný provoz.

Náplň práce:

  • Montáž komponentů při výrobě autobusů na montážní lince, dokončovací dílně apod.

Nabízíme:

  • Dobré finanční ohodnocení a zajímavé benefity.
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Vyučení ve strojním/technickém oboru.
  • Znalost výkresové dokumentace.
  • Výhodou praxe.

Náplň práce:

  • Práce na vrtačkách/ flowdrill.
  • Práce ve třech směnách.

Nabízíme:

  • Dobré finanční ohodnocení
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední, noční směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Benefitní karta e-Benefity -  2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • Vyučení technického směru je výhodou
  • Odpovědný přístup
  • Spolehlivost
  • Neptřetržitý provoz 

Náplň práce:

  • Obsluha automatizovaného systému.
  • Komunikace s mistry a s obsluhou pracovních strojů.
  • Řešení poruch.

Nabízíme:

  • Dobré finanční ohodnocení a zajímavé benefity
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Příplatky za práci v odpolední, noční směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • Benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • svařování černého a ferozinkového materiálu (plechy, profily)
  • práce ve třísměnném provozu

Předpoklady:

  • svářecí průkaz CO2
  • výhodou znalost výkresové dokumentace

Nabízíme:

  • odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • příplatky za práci v odpolední směně a za přesčas nad rámec zákonných limitů
  • benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek při narození dítěte
  • vitamínový a pitný režim
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • administrace školení
  • emailová a telefonická komunikace v českém a anglickém jazyce
  • správa webového portálu školení LMS
  • příprava podkladů pro fakturaci
  • podílení se na tvorbě katalogu školení
  • překlady školící dokumentace

Vaše předpoklady:

  • ukončené SŠ vzdělání, vzdělání technického směru a praxe výhodou
  • výborná znalost anglického jazyka (minimálně B2)
  • práce na PC (Excel, Word, PowerPoint)
  • znalost programu SAP výhodou
  • samostatnost, flexibilita, týmová spolupráce a komunikační dovednosti
  • řidičský průkaz sk.B

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • příspěvek na stravování a další benefity
  • pružná pracovní doba
  • po zapracování možnost občasné práce z domu
  • jedná se o agenturní pozici

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Hledáme novou kolegyni nebo kolegu, která/ý nejen aktivně zná Má dáti / Dal, ale pomůže nám zlepšovat procesy, nastavovat pravidla, a instrukce spadající do kompetence dodavatelské účtárny. 

Co byste měl/a mít?

  • aktivní znalost systému SAP – to je nezbytný pracovní nástroj
  • nezaskočí Vás dodavatel, který promluví anglicky, a se kterým bude nutné vyřešit problematické případy
  • přirozenou autoritu, zodpovědnost a odhodlání vést tým kolegyň
  • zkušenosti se zadáváním dodavatelských faktur (alespoň 3 roky), včetně dostatku energie k hledání cest, jak zlepšovat procesy ve velké společnosti a zejména vše dotahovat k cíli
  • závěrky, reporty a audity Vám nejsou cizí
  • bez proaktivního přístupu to také nepůjde

Co budete mít od nás?

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • odpovídající finanční ohodnocení a bonusový program
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • benefitní karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek při narození dítěte
  • vitamínový a pitný režim
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance
  • pružná pracovní doba

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • Řízení a organizace práce podřízených (11 lidí).
  • Odpovědnost za zajištění kvality na svěřeném odd. kvality.
  • Analýza dat z kontrol kvality a z následného procesu.
  • Odpovědnost za stanovení nápravných opatření a jejich vyhodnocování. 

Předpoklady:

 

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou technického směru.
  • Řídící zkušenosti.
  • Komunikativní znalost angličtiny.
  • Znalost norem systému jakosti ISO 9000.
  • Znalost práce na PC.
  • Dobré organizační a komunikační schopnosti.
  • Odolnost proti strestu.

Lokalita pracoviště:

  • Vysoké Mýto

Nabízíme:

  • Dobré finanční ohodnocení a bonusový program
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • Pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Karta e-Benefity - 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • Příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek při narození dítěte
  • Vitamínový a pitný režim
  • Program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

 

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Předpoklady:

  • student/ka VŠ, výhodou technické zaměření (strojní, elektro)
  • samostatnost, pečlivost
  • zodpovědný přístup
  • znalost práce na PC, zejména MS Office
  • ochota odpracovat 1-3 dny v týdnu
  • znalost AJ - alespoň B1

Náplň práce:

  • Pomoc při přípravě technických školení školiteli jako např.: tvorba prezentací v českém a anglickém jazyce, tvorba a editace videí, diagnostika vozidel, příprava učebny a dílny před školením.
  • Později samostatná příprava kompletního školení na dané téma.

Nabízíme:

  • Získání nových zkušeností v placeném Trainee programu a ověření si, jaká práce tě baví.
  • Možnost naplánovat si pracovní dobu dle tvých možností (min. 1 den v týdnu).
  • Samostatná práce min. na 6 měsíců.
  • Možnost seberozvoje v dané oblasti.
  • Spolupráce v dobrém týmu specialistů.
  • Možná spolupráce po ukončení studia.

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • reportingová podpora činností při schvalování reklamací z trhů
  • spolupráce na definování standardu pro analýzu reklamací z trhů
  • spolupráce s týmem kvality při řešení problémů z reklamací z trhů, tzn. popsat problém / identifikovat příčiny a ověřit jejich nápravu

Předpoklady:

  • VŠ vzdělání v ekonomickém oboru – min. bakalářský titul
  • schopnost komunikace v anglickém jazyce
  • samostatnost, pečlivost, chuť nabrat nové zkušenosti
  • ochota pracovat 2-3 dny v týdnu
  • znalost práce na PC, zejména MS Office
  • povědomí o hlavních výrobních procesech (sváření, lakování, montáž) jsou výhodou

Nabízíme:

  • získání nových zkušeností v placeném Trainee programu a ověření si, jaká práce Vás baví
  • možnost naplánovat si pracovní dobu dle Vašich možností 
  • samostatná práce min. na 6 měsíců
  • možnost seberozvoje v dané oblasti
  • spolupráce v dobrém týmu specialistů
  • možná spolupráce po ukončení studia

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Můžete být součástí mezinárodního týmu Virtuálních Validací se zkušenými specialisty, kteří neustále vylepšují tvorbu/reprezentativnost výpočtových modelů a validační procesy s cílem optimalizovat časovou a nákladovou stránku vývoje výrobku. Vaším úkolem by bylo:

Náplň práce:

  • analyzovat meziměstské, městské autobusy a jejich jednotlivé komponenty z hlediska mechanické odolnosti a únavy primárně s pomocí programových balíků Hyperworks a N-code s použitím existujících procedur
  • analyzovat meziměstské, městské autobusy a jejich jednotlivé komponenty z hlediska pasivní bezpečnosti (ECE R66, ECE R29, ECE R100, ECE R110, ECE R80, ECE R14, ECE R153, ECE R134, ECE R93) prostřednictvím crash simulací primárně s pomocí programového balíku Hyperworks - Radioss s použitím existujících procedur
  • navrhnout úpravy nutné k dosažení parametrů požadovaných v zadání konkrétního projektu z pohledu životnosti a řešení optimalizovat z hlediska ceny, hmotnosti – tvarová, materiálová optimalizace
  • prezentovat svoje analýzy v rámci projektového týmu, zpracovat výpočtovou zprávu s jasně definovanými návrhy řešení případných nedostatků produktu
  • zajistit disponibilitu svých analýz v požadované kvalitě a termínu, včas upozornit na potenciální rizika a předložit návrh akcí k jejich snížení
  • zvyšovat reprezentativnost výpočtových modelů prostřednictvím přímé spolupráce s oddělením fyzických zkoušek/validací
  • navrhovat a rozvíjet výpočetní procedury v oblasti své specializace – vylepšovat výpočetní standard

Projekty, na kterých budete pracovat mohou souviset jak vývojem nového výrobku, tak s jeho “údržbou” (problémy kvality, návrhy na redukci ceny, materiálové náhrady atd.). A v neposlední řadě s koncepčními pracemi pro projekty budoucnosti => zaimplementování nových materiálů, komponent či pohonných systémů. 

Vaše předpoklady:

  • VŠ vzdělání v oboru strojírenství
  • 2 roky praxe v oblasti konstrukce vozidel
  • nutná znalost práce s MKP: Hyperworks/Nastran/Radioss/Abaqus/N-code je výhodou
  • znalost anglického jazyka – psaným i mluveným, francouzština výhodou
  • znalosti v oblasti materiálů: plasty, kompozit, lepidlo,
  • znalosti v CAD (CATIA)
  • dobré komunikační schopnosti pro práci v mezinárodním týmu
  • vůle neustále se učit a zlepšovat

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • motivující finanční ohodnocení
  • pružnou pracovní dobu
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Benefitní karta e-Benefity – min. 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Náplň práce:

  • zhodnotit akustický výkon našich vozidel prostřednictvím virtuálních simulací: vnitřní a vnější hluk, strukturální a aerodynamické šíření
  • navrhnout úpravy nutné k dosažení parametrů požadovaných v zadání konkrétního a řešení optimalizovat z hlediska ceny, hmotnosti – tvarová, materiálová optimalizace a další
  • prezentovat svoje analýzy v rámci projektového týmu, zpracovat výpočtovou zprávu s jasně definovanými návrhy řešení případných nedostatků produktu
  • zajistit disponibilitu svých analýz v požadované kvalitě a termínu, včas upozornit na potenciální rizika a předložit návrh akcí k jejich snížení
  • zvyšovat reprezentativnost výpočtových modelů prostřednictvím přímé spolupráce s oddělením fyzických zkoušek/validací
  • navrhovat a rozvíjet výpočetní procedury v oblasti tvé specializace – vylepšovat výpočetní standard

Projekty, na kterých budete pracovat mohou souviset jak vývojem nového výrobku, tak s jeho “údržbou” (problémy kvality, návrhy na redukci ceny, materiálové náhrady atd.). A v neposlední řadě s koncepčními pracemi pro projekty budoucnosti => zaimplementování nových materiálů, komponent či pohonných systémů. 

Vaše předpoklady:

  • VŠ vzdělání v oboru strojírenství
  • 5 let praxe v simulacích NVH, především v automotive
  • znalost CAE nástrojů: HYPERWORKS / ACTRAN / NASTRAN / ABAQUS /GLYPHWORKS-N-code / GT-suite je výhodou
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, francouzština výhodou
  • znalosti materiálů, akustických izolací, vlastností plastů, kompozitů, kovů
  • znalosti CAD (Catia)
  • dobré komunikační schopnosti pro práci v mezinárodním týmu
  • vůle neustále se učit a zlepšovat

Nabízíme:

  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • motivující finanční ohodnocení
  • pružnou pracovní dobu
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Benefitní karta e-Benefity – min. 2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Nabízená pozice je zásadní pro rozvoj a prosazování kultury know-how Iveco Group a její konkurenceschopnosti na globálním trhu a představuje důležitou investici do specifických dovedností navržených tak, aby bylo možné čelit novým obchodním výzvám s náročnými cíli.

Do Vaší náplně práce bude patřit:

  • odpovědnost za požadavky na komponenty vozu v souladu se standardem Iveco (specifikace komponentů),
  •  definovat požadavky na výkon a kvalitu komponentů, včetně komunikace s dodavatelem, a s tím související výběr a řízení těchto dodavatelů,
  •  definovat plán testování vysokonapěťových komponentů ve spolupráci s dodavateli a ostatními členy týmu,
  •  analyzovat a sledovat výsledky testování komponentů v souladu s plánem validace,

Co očekáváme:

  • SŠ vzdělání v oboru Elektronika, Informatika, Elektrotechnika, Mechatronika s praxí na obdobné pozici, VŠ vzdělání výhodou
  •  komunikativní znalost anglického jazyka pro každodenní využití
  • vysoká úroveň počítačových znalostí – MS Office, MS Visual Studio, Polarion (nebo obdobné nástroje např. Microsoft Project)
  • znalost elektronických obvodů a pochopení elektrických a elektronických schémat
  • znalost architektury elektrických a hybridních pohonů a bezpečnostních standardů pro elektrická a hybridní vozidla (ISO, SAE, ECE, AEF, IEC…)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • motivující finanční ohodnocení
  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a dalšího odborného růstu
  • pružnou pracovní dobu
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, zejména 5 dní dovolené navíc
  • pracovní dobu v délce 7,5 hodiny denně
  • Benefitní karta e-Benefity – min.2 500 Kč dvakrát ročně na ozdravně rekondiční program, sport a kulturu
  • příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • program „Employee Life Assistant“ - anonymní služba v oblasti právní, sociální a finanční pomoci pro zaměstnance

Mám zájem o pozici

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.

Potřebujete, poradit? Nenašli jste vhodné místo? Kontaktujte nás

V případě zájmu o volné pracovní pozice využijte kontaktní formulář nebo kontaktujte přímo naše personalistky:

 

Monika Tesařová

Monika Tesařová

Recruitment specialist
tel.: +420 465 452 121+420 739 584 750
e-mail: monika.tesarova@ivecogroup.com
Klára Chlebounová

Klára Chlebounová

Recruitment specialist
tel.: +420 465 452 122, +420 739 586 029
e-mail: klara.chlebounova@ivecogroup.com